3 Профспільнота вчителів іноземних мов

1

Свою діяльність вчителі кафедри спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання дітей, а головне - на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.
У процесі роботи виправдали себе такі форми як моделювання уроків і проведення їх у мультимедійному класі, розвиток здібностей і природних обдарувань учнів, підвищення в учнів мотивації до навчання, розробка складних тем програми, ознайомлення вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, прогресивним педагогічним досвідом, огляд новинок педагогічної та методичної літератури.
Робота членів кафедри відзначається активним упровадженням інтерактивних технологій. Найчастіше використовуються методи: «прес», «коло ідей», «мозковий штурм», симулятивні ігри та рольові ігри, робота у творчих групах. Учні школи беруть активну участь у Всеукраїнських конкурсах знавців англійської мови ‘
Puzzle', ‘Greenwich', різноманітних олімпіадах.

На кафедрі працюють 18 вчителів: вчитель-методист - 3, старший вчитель - 3, спеціаліст вищої категорії - 2, спеціаліст І категорії - 3, спеціаліст ІІ категорії - 5, спеціаліст - 2.

У рамках освітнього стажування в Фінляндії представником нашого закладу — вчителем англійської мови Стукаленко Лілією Василівною — було здійснено візити до низки навчальних закладів різних рівнів: початкових шкіл Тавастіла (м. Котка), Коріа і Напа (м. Коувола), загальноосвітніх шкіл Лауріцала (м. Лаппеенранта), Паппілансалмі (м. Хаміна), спеціалізованої школи Калеванкангас (м. Міккелі), а також старшої школи Lappeenrannan Lyseon lukio (м. Лаппеенранта).

💡Ознайомлення з роботою фінських шкіл дозволило глибше зрозуміти, як освітня система, побудована на принципах довіри, професійної автономії педагогів та дитиноцентризму, сприяє не лише академічному успіху, а й формуванню гуманістичних цінностей. Отриманий досвід може слугувати джерелом натхнення для впровадження нових підходів до розвитку освіти в Україні — гнучкої, інклюзивної та орієнтованої на потреби кожної дитини.

Вчителька англійської мови нашого ліцею Балух Ольга здобула перемогу у престижному конкурсі для українських педагогів, організованому платформою Go Global у співпраці з VOA Learning English.

Ольга Володимирівна представила неймовірно креативну роботу на тему фестивалю вареників, який відбувся у закладі. Її підхід до викладання англійської мови був відзначений журі за оригінальність і глибоке сприяння міжкультурному розумінню. Завдяки її ідеям було розроблено універсальний конспект уроку, який тепер доступний для використання вчителями з різних країн світу!

Вареники, українська гостинність і тепла атмосфера фестивалю стали яскравим прикладом того, як через традиції можна відкривати світові багатство української культури та водночас удосконалювати знання англійської мови.

Ознайомитись з матеріалами та самою роботою можна за посиланням:
👉 A Taste of UnityVOA Learning English

У 2024р. відбулось відкриття Євроклубу, діяльністю якого у закладі опікується Сішко М.Л. На зустрічах учні презентують інформацію про історію та розширення ЄС, ознайомлюються з культурою країн- членів ЄС.

У 2025р. учні 20 ліцею відвідали м. Кельце, Польща з метою до співпраці від закладу- побратима. У програмі: відвідування шкіл - партнерів, університетів у Кельце, а також екскурсія у Кракові.

У 2025р. Буткова Єлизавета, учениця 11-А класу отримала 200б. з англійської мови на НМТ. Пишаємось нашею випускницею і бажаємо їй подальших успіхів у навчанні.

КЗ «Вінницький ліцей №20» був відзначений як активний учасник проєкту «SWITLO» У 2025н.р.

Учитель англійської мови
Яворська Леся Василівна

Учитель англійської мови

Учитель англійської мови
Балух Ольга Володимирівна

Голова профспільноти вчителів іноземних мов.
Кваліфікаційна категорія - вища.
Тема самоосвіти: «Метод портфоліо як ефективний засіб вивчення англійської мови»

Учитель англійської мови
Верховод Алла Вікторівна

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст І категорії.

Вчитель англійської мови
Джулай Тетяна Володимирівна

Категорія - спеціаліст І категорії.
Тема самоосвіти - "Методи ефективного викладання граматичного і лексичного матеріалу як основної складової успішного оволодіння іноземною мовою"

Керівник гуртка
Наземчук Катерина Олександрівна

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст ІІ категорії.

Вчитель німецької та англійської мов
Педос Наталія Юріївна

Кваліфікаційна категорія - вища, вчитель-методист.

Учитель англійської мови
Редчук Лариса Олександрівна

Кваліфікаційна категорія - вища.
Тема самоосвіти: «Розвиток навичок читання в учнів молодшої школи»

Учитель англійської мови
Сішко Марина Леонідівна

Кваліфікаційна категорія - вища. Керівник гуртка «EnglishClub».
Тема самоосвіти: «Методи ефективного викладання граматичного і лексичного матеріалу як основної складової успішного оволодіння іноземною мовою»

Учитель англійської та німецької мов
Слободянюк Ірина Сергіївна
Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - старший вчитель.
Тема самоосвіти: «Формування комунікативних компетенцій учнів на уроках англійської мови з використанням сучасних форм роботи і засобів ІКТ»
Учитель англійської мови
Стукаленко Лілія Василівна

Кваліфікаційна категорія - вища.
Педагогічне звання - вчитель-методист. Керівник гуртка «EnglishClub»
Тема самоосвіти: «Використання сучасних освітніх технологій при формуванні предметних і ключових компетентностей здобувачів освіти»

Учитель англійської мови
Суліменко Віолетта Олегівна

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст ІІ категорії.
Тема самоосвіти: «Застосування мультимедійних технологій у навчанні англійської мови молодших школярів»

Учитель англійської мови
Сулима Маргарита Андріївна

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст.
Тема самоосвіти: «Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови»

Учитель англійської мови
Трач Оксана Василівна

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст І категорії.
Тема самоосвіти: «Застосування інтерактивних технологій на уроках англійської мови в початкових класах»

Учитель англійської мови
Філонова Інна Борисівна

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст.
Тема самоосвіти: «Інноваційно-інтегрований підхід до вивчення англійської мови».

Учитель англійської мови
Шевченко Світлана Валеріївна

Кваліфікаційна категорія - вища
педагогічне звання - старший вчитель.
Керівник педагогічної інтернатури «Палітра».
Тема самоосвіти: «Нейрофізіологічні особливості формування умінь зорового сприймання на уроках англійської мови в сучасному освітньому середовищі»

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування