Інклюзивне навчання

«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).
Законодавство у сфері інклюзивної освіти

Як організувати інклюзивне навчання? (поради ДСЯО)

"Дитина тут відпочиває": у вінницькому ліцеї № 20 функціонує ресурсна кімната

Інклюзивне освітнє середовище — це сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей. У закладі функціонує сучасна ресурсна кімната, що дає можливість забезпечити корекційно-розвивальні заняття для дітей з особливими освітніми потребами. Окрім педагогів, там працюють логопед, реабілітолог та психолог. Кімната оснащена всім необхідним для ефективного відновлення ресурсу. Є навчальний матеріал, а комфортні умови кабінету дають можливість відпочити учням та педагогам. (фото ресурсної кімнати, туалетів, пандусів)

Пам'ятка1Пам'ятка2

рівні підтримки


Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування