«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).
Законодавство у сфері інклюзивної освіти
Як організувати інклюзивне навчання? (поради ДСЯО)
"Дитина тут відпочиває": у вінницькому ліцеї № 20 функціонує ресурсна кімната
Інклюзивне освітнє середовище — це сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей. У закладі функціонує сучасна ресурсна кімната, що дає можливість забезпечити корекційно-розвивальні заняття для дітей з особливими освітніми потребами. Окрім педагогів, там працюють логопед, реабілітолог та психолог. Кімната оснащена всім необхідним для ефективного відновлення ресурсу. Є навчальний матеріал, а комфортні умови кабінету дають можливість відпочити учням та педагогам. (фото ресурсної кімнати, туалетів, пандусів)
![Пам'ятка1](/sites/sch20.vn.ua/files/styles/compressor/422x529/inline-images/pamyatka1.jpg?itok=nUH3VWwr)
![Пам'ятка2](/sites/sch20.vn.ua/files/styles/compressor/438x627/inline-images/pamyatka-2.jpg?itok=CsStAY-n)
![рівні підтримки](/sites/sch20.vn.ua/files/styles/compressor/949x1200/inline-images/rivni_nadannya_pidtrimki_surge_sqe_2022-1215x1536.jpg?itok=Rie2gifG)