Майбутньому першокласнику

Витяг з наказу про зарахування до 1 класу від 02.06.2025

Витяг з наказу про зарахування до 1 класу від 16.06.2025

Витяг з наказу про зарахування до 1 класу від 27.06.2025

Витяг з наказу про зарахування до 1 класу від 03.07.2025

Витяг з наказу про зарахування до 1 класу від 24.07.2025

Наказ Департаменту освіти від 10.03.2025 №93 "Про формування контингенту учнів перших класів комунальних закладів загальної середньої освіти ВМТГ у 2025/2026 навчальному році"

Територія обслуговування, закріплена за закладами освіти (рішення ВМР від 19.12.2024 №3064)

.

Майбутньому першокласнику!

1

Поради психолога

1. Не перевантажуйте новою інформацією.

За час, що залишився, ніяких «хвостів» не підтягуйте. Якщо насідати на дитину із читанням і рахуванням, можна викликати в неї негативні емоції із приводу школи. Звичайно, почитати трошки, порішати нескладні приклади можна, але все це повинне відбуватися в ігровій, непримусовій формі. Крім того, дошкільнятам важливо по кілька разів читати ті самі книжки. Вони, впізнаючи «матеріал», намагаються підказати оповідачеві, що буде далі, поправляють, якщо він припустився неточності. Це виробляє в них активність, і тоді їм буде абсолютно нескладно вже на першому уроці висловити свою «дорослу думку»

2. Розповідайте позитивні історії зі свого шкільного життя
Важливо сформувати в майбутнього школяра позитивне ставлення до школи. Якщо дитина хоче вчитися й упевнена, що в школі цікаво, тоді неминучий стрес, пов'язаний з новими правилами й розпорядком дня, великою кількістю незнайомих людей, буде успішно переборено. Для цього частіше розповідайте малюкові кумедні історії зі свого шкільного життя.
3. Не наголошуйте на оцінках
Багато батьків припускаються грубої помилки, коли починають стращати: «Читай, а то двійки мені приноситимеш». Навпаки - важливо акцентувати увагу дитини на процесі навчання (ти довідаєшся багато нового, у тебе з'являться нові друзі, ти станеш розумним), а не на гарних оцінках, які взагалі краще не згадувати.
4. Не лякайте школою
У жодному разі не ведіть при дитині розмови, що в нього «закінчилося дитинство», у нього, мовляв, бідненького, починаються трудові будні. Навіть в жартівливій формі не лякайте школою. Не вартує при маляті також обговорювати майбутні витрати, нарікаючи на дорожнечу форми чи канцтоварів.
5. Купуйте шкільні приналежності разом із дитиною
Усі шкільні приналежності варто купувати з дитиною, тоді вона виявляється залученою в процес підготовки до першого вересня. Нехай маля сам вибере собі портфель, ручки, олівці, зошити. А вдома не ховайте покупки в шафу - най дитина звикне до нових речей. Нехай вона складає портфель, носить його квартирою, розкладає на столі зошита й олівці, тоді прості вказівки вчителя: «Дістаньте ручку або зошит у лінійку» не викличуть у неї труднощів: вона чітко знатиме, де в неї що лежить. Добре також із дитиною погуляти біля школи..
6. Грайте в школу
Нехай всі іграшки підуть у перший клас, а найулюбленіша мама стане вчителькою. У такій грі можна пояснити основні шкільні правила: як сидіти за партою, як відповідати на уроці, як попроситися в туалет, що робити на перерві (15-хвилинні «уроки» повинні чергуватися п'ятихвилинними «перервами»).
7. Почніть жити за новим розпорядком
За місяць до школи потрібно плавно підганяти режим дня до нового розпорядку. Намагайтеся, щоб дитина лягала спати не пізніше десятої вечора, а вставала о 7-8 ранку. Поясніть, що потрібно зробити перед сном: зібрати портфель, приготувати одяг. Все це допоможе маляті краще зрозуміти, як формується його день.
8. Потоваришуйте дитину з годинником.
Необхідна для школи навичка - орієнтація в часі. Якщо маля ще не розбирається, котра година, навчить її. Багатьом дитям легше орієнтуватися по електронних годинниках. Дитина повинна знати, що значить чверть години, півгодини, через годину. Повісьте в її кімнаті годинник, аби дитина могла по них дізнаватися, який час. Під час читання, гри або їжі можна поставити годинники на стіл і звернути увагу малюка на те, у скільки почалася дія й у скільки вона закінчилося.
9. Більше командних ігор
Щоб розвити в маляті вміння підкорятися шкільним правилам, використовуйте командні ігри. Завдяки їм дитина засвоїть, що є правила, які треба виконувати, і що від цього залежатиме результат. Ще один важливий урок, який дають маляті командні ігри, - це спокійне ставлення до програшу.
10. Тренуйте увагу і пам'ять
Гарна гра на уважність: усім дається однаковий текст, засікається час і потрібно якнайбільше і якнайшвидше знайти й викреслити літер «с». Проводьте спочатку «заняття» по 10 хвилин, і поступово доведіть до 15, до тривалості уроку в школі. Тоді дитини не будуть так лякати нескінченні хвилини занять. Ще можна часто грати у «Відвернися й назви». Розкладіть на столі іграшки й дайте дитині подивитися на них протягом 1-ї хвилини. Потім вона відвертається й називає іграшки, що лежать на столі. Ускладнюйте завдання: додавайте іграшки, скорочуйте час на запам'ятовування. Можна замінити іграшку іншою - дитина, повернувшись, повинна розповісти, що змінилося.

Вчителі, які будуть класними керівниками 1-х класів у 2025/2026 н.р.
Вчитель початкових класів.
Ярошевська Валентина Михайлівна

Закінчила ВДПУ ім. Коцюбинського у 2002 році.

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання - старший вчитель.

Педагогічний стаж - 36 років.

Тема самоосвіти: “Інтегровані методи навчання в початковій школі”

Класний керівник 3-А класу

yaroshevska@sch20.vin.ua

Вчитель початкових класів
Коломієць Ольга Федорівна

Закінчила ВДПІ ім. М. Островського у 1997 році

Педагогічний стаж - 31 рік

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання - вчитель-методист

Тема самоосвіти: «Концептуальні засади досягнення цілей початкової освіти в проєкті "Інтелект України" »

Заступник директора з навчально-виховної роботи (2009-2022 р.)

Класний керівник 3 - Б класу

kolomiiets@sch20.vin.ua

вчитель початкових класів
Столярова Тетяна Василівна
Вчитель початкових класів.
Бадзюк Валентина Вікторівна

Закінчила ВДПУ ім. М.Коцюбинського у 2009р.

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст І категорії.

Педагогічний стаж – 17 років.

Тема самоосвіти: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках і позаурочний час»

Класний керівник 3-Г класу.

badziuk@sch20.vin.ua

Вчитель початкових класів.
Погрибенко Валентина Михайлівна

Закінчила ВДПУ ім. М.Коцюбинського у 2002р.

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст І категорії.

Педагогічний стаж - 25 років.

Тема самоосвіти «Розвиток пізнавальної активності учнів відповідно до вимог НУШ».

Класний керівник 3-Д класу.

Pogrubenko@sch20.vin.ua

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування