Тиждень розвитку мовної компетентності - «Голос довкілля».

🌳Під назвою «Голос довкілля» минув четвертий день тижня розвитку мовної компетентності. Цей день став нагодою замислитися над тим, як ми говоримо про світ навколо — чуємо його сигнали, помічаємо зміни, озвучуємо важливе. Через різноманітні мовні формати учасники вчилися знаходити точні слова для складних тем, формувати власну позицію й ділитися нею з іншими. Мова стала інструментом, що об’єднав спостереження, аналіз і творчість.

🪐Сьогодні у 5-Б класі відбувся інтегрований урок з англійської мови та астрономії на тему «Планети Сонячної системи», який провела вчителька Стукаленко Лілія Василівна. Під час уроку учні презентували власні проєкти англійською мовою, демонструючи як предметні знання, так і комунікативні навички. Завершенням заняття став пізнавальний квіз, що дозволив у цікавій формі узагальнити та закріпити вивчений матеріал. Урок пройшов у атмосфері зацікавленості, активності та взаємодії.

✨Сьогодні учні 8-Д класу завітали до найменших школярів нашого ліцею — дітей з 1-Б класу з цікавою вікториною. Захід під назвою «Старшокласники вітають у казковому мовограї» відбувся у теплій, дружній атмосфері за підтримки вчителів Анни Чубарової та Анни Кльофас. Мовні ігри, казкові персонажі, веселі завдання — усе це допомогло малечі зануритися у захопливий світ української мови та отримати море позитиву. Дякуємо восьмикласникам за ініціативу, а першачкам — за активність і щирі усмішки!

🌈У 1-Г класі відбувся урок, присвячений вивченню теми "Причини виникнення веселки". Діти дізнались як утворюється дане явище природи, спробували відтворити веселку за допомогою компакт-диску та сонячних променів, вигадали власний віршик для запам'ятовування послідовності кольорів.

🍃Ігор Церковний провів екологічний марафон «Бережімо нашу Землю!» у 9-Б класі. Змагання двох команд проводилось у вісім турів: «Поетичний», «Що ми викидаємо?», «Вустами дитини», «Запитання до аукціону», «Чорна скринька», «Хто вони?», конкурс «Анаграми», «Чи правда це?». Учасники марафону активно змагались, засвоїли нові знання і закріпили наявні, ознайомились з глобальними проблемами забруднення планети Земля; розвивали екологічне мислення; навчались вирішувати екологічні завдання. Акцентувалась увага учнів на проблемі утилізації відходів та раціонального використання сировини; дбайливого ставлення до природи.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування