
Тиждень розвитку мовної компетентності - слово має силу відкривати нові горизонти.
Тиждень розвитку мовної компетентності завершився, залишивши по собі яскраві враження, нові знання та глибші мовні навички. Протягом кількох днів учасники мали змогу поглянути на мову з різних боків — як на інструмент мислення, дослідження, взаємодії та творчості. Кожен день розкривав нову тему, інтегруючи природничі науки, емоції, спостереження й аналітику в мовний розвиток. Цей тиждень став не лише серією навчальних активностей, а й справжньою мандрівкою вглиб мовного світу, де слово має силу відкривати нові горизонти.
Сьогодні здобувачі освіти 2-А класу з Альоною Матюхою вправлялись у приготуванні піци! Але піца була незвичайна, а мовна! Учні із задоволенням створювали власні кулінарні шедеври - готували із різних частин мови. Завершенням заняття стало виготовлення аплікації "Моя улюблена піца" де діти "випікали" продукцію використовуючи свої улюблені інгредієнти. Було весело, цікаво та пізнавально!
У 10-А класі учитель економіки Ярослав Шаповал провів урок, де наші учні не лише вивчали, що таке товарна біржа, а й самі стали активними учасниками біржових торгів!
У форматі рольової гри кожен спробував себе у ролі продавця чи покупця, визначав ціну, вів перемовини та укладав угоди. Діти відчули на практиці, як формується ринкова ціна, які фактори впливають на попит і пропозицію, та що таке конкуренція. Такі уроки не просто навчають — вони захоплюють, розвивають критичне мислення та навички комунікації. Можливо, серед наших учнів — майбутні економісти, трейдери чи підприємці!
Мірчук Людмила разом з унями 2-В класу провели в інтегрованій « Що я можу зробити для природи. Безпека в довкіллі» . Діти прослухали вірш Н. Красоткіної про важливість природи в житті людини на основі вірша колективно складали речення різних видів про дбайливе ставлення до довкілля Учні описували малюнки, добирали прикметники до слів "ліс", "вода", "повітря", "тварини". Обговорювали ситуації, які шкодять природі, та знаходили шляхи їх вирішення. Учні працюючи в групах , створювали рекламні плакати заклики « Правила безпечної поведінки в природі» В підсумку на пришкільні клумб висадили сезонні квіти, щоб милуватися гарним видом з вікна та зробити шкільну тереторію ще привабливішою. Урок пройшов активно, діти були зацікавлені темою, демонстрували екологічну обізнаність .
У 3-Б класі був проведений урок "We're Ukrainians". Діти з радістю знайомилися з новою лексикою, говорили про національні та природні символи України, традиції та улюблені страви. Урок проходив у формі гри, що сприяло активній участі кожного учня. Школярі взяли участь у міні-проєкті — створенні постера "I'm Ukrainian". Завдяки цікавим завданням, візуальним матеріалам та дружній атмосфері, діти не лише закріпили знання англійської мови, а й ще раз відчули гордість за свою Батьківщину.
02.05.25 в рамках Тижня розвитку мовної грамотності в 11-А класі Галина Циркун провела урок зарубіжної літератури за темою: «Маркус Зузак «Крадійка книжок». Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінґер. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі». Урок проходив в системі співавторства учнів та вчителя, створена 11-класницями презентація розкрила глибину теми, її актуальність на сьогодні, надала можливість учням в повній мірі зрозуміти і побачити необхідність живого спілкування з книгою і її допомога в тяжкі для людей часи. Різноманітність вправ, використаних на уроці, зробила його незвичайним і цікавим.
Лекція від 7-Б для п’ятикласників: «Системи органів людини» Сьогодні наші допитливі семикласники перетворилися на справжніх викладачів! Вони підготували й провели цікаву та пізнавальну лекцію для учнів 5-Б класу на тему «Системи органів людини».
П’ятикласники дізналися: як працює серце і кровоносна система, чим важлива дихальна система, як мозок керує всім тілом, і що відбувається в нашому травному тракті. Презентації, макети, інтерактивні запитання – усе це допомогло краще зрозуміти будову нашого тіла. А ще – це чудовий приклад учнівської співпраці, де старші діти діляться знаннями з молодшими! Дякуємо 7-Бкласу за ініціативу, а 5-Б класу – за активну участь! Разом – до нових відкриттів!
В учнів 6-Б класу відбувся урок української мови «Хочу — можу — накажу: магія способів дієслова. Наказовий спосіб дієслова», який провела Таїса Гура. У невимушеній, інтерактивній атмосфері діти досліджували три способи дієслова — дійсний, умовний і наказовий, виконували творчі завдання, вчилися виражати волю, бажання й реальні дії за допомогою граматики, працювали в групах, командували словами та створювали креативні діалоги. Урок був насичений рухливими вправами, мовними іграми та щирим зацікавленням учнів.
І на звершення тижня науковий квест для 8 класів "Діалог з науками"
Сьогодні наші восьмикласники вирушили у захоплюючу подорож світом природничих наук! Квест складався з 6 інтерактивних станцій, де учні проявляли свої знання, кмітливість і командний дух:
Скаласти палатку – випробування на логіку і просторове мислення.
Хімічна лотерея – цікава гра, де діти відгадували формули.
Мапа України – перевірка знань про географію рідної країни.
Системи органів – розпізнавання та функції органів людського тіла.
Музична – вгадай мелодію: природознавство з нотками натхнення!
Countries and Capitals – станція англійською мовою: столиці світу!
Перемогу розділили учні 8-Д та 8-А класу. Чудові результат показали команди 8-В та 8-Г класів.
Працюючи в команді та досліджуючи науки ми пізнаємо це світ та комунікуємо з ним!