STEM-тиждень - STEM математика навколо нас!!!

#STEMтиждень_spring2025,

#ідеяSTEMтиждень_spring2025.

Сьогодні був не просто навчальний день, а захоплююча STEM-подорож, де кожний учень мав можливість фантазувати, конструювати, проявляти себе та відкривати безмежні горизонти знань.

🧚‍♀️Впродовж тижня учні 1-Б класу повторювали групу тварин. Ганна Кльофас вдало поєднала вивчення тварин з їх відтворенням власними руками. Виготовляючи метеликів та курчаток пригадали особливості цих класів тварин, які відрізняють їх від інших. Порівняли обидва вироби та дивились пізнавальні відео про птахів і комах. Крім того ліцеїстам вдалось проявити свою фантазію та креативність!

🛩А здобувачі освіти 2-А класу з Альоною Матюхою поринули в науковий світ авіації та літакобудування✈. Цей день подарував маленьким дослідникам нові знання, натхнення до відкриттів та бажання "літати" до мрій разом із наукою.

🗾Леся Попова провела STEM-урок з інформатики у 4-Б класі «Підводна місія: досліджуємо Чорне море та перевіряємо інформацію з Інтернету». Метою заняття було сформувати в учнів навички критичного мислення, вміння оцінювати правдивість інформації з Інтернету. Під час уроку діти аналізували інформацію про Чорне море визначаючи надійність інтернет-джерел, вчилися обґрунтовувати свою думку, чому обрані інтернет-ресурси заслуговують на довіру. Команда «20 хвиля» презентувала свої LEGO-моделі підводної лабораторії, батискафа та гелікоптера, пояснюючи їхнє призначення у науковому дослідженні морських глибин. Урок поєднав інформатику, природознавство, технології та інженерію, а також розвинув у дітей навички аналізу, презентації та командної взаємодії. Атмосфера була творчою, пізнавальною та натхненною.

⚡️На STEM-уроці за темою «Електрика навколо нас. Створення міні-блискавки» учні 8-Б класу з учителем Аллою Мамчур досліджували електромагнетизм та статичну електрику через практичні експерименти. Вони створили електромагніт власноруч, вивчаючи його властивості, та відтворили міні-блискавку за допомогою електрофорної машини. Урок поєднав теорію з практикою, розвиваючи в учнів інтерес до науки та інженерії.

🧩Ольга Босенко провела цікавий захід для учнів 8-Г та 8-Д класів по створенню головоломки Клік Клак

🧬Учні 9-А класу поринули у магію хімії. Людмила Сольська запросила дітей на пізнавальний STEM-урок «Білки як біологічні полімери. Денатурація білків». Під час уроку, учні ознайомились із будовою та функціями білків, а також з процесами, які змінюють їх структуру, проводили денатурацію білків, доводили наявність білків у продуктах харчування за допомогою якісних кольорових реакцій. STEM-підхід дав змогу поєднати знання з біології, хімії та технологій, а також розвивати навички критичного мислення та дослідницької діяльності.

🇺🇦А от на уроці інформатики Наталя Юрченко учням 9-А класу запропонувала у програмі 3D дизайну створити герб України. Попередньо учні підготували інформацію про про Герб України та презентації.

День був насичений не лише дослідженнями, а й щирим захопленням очей наших учнів. І це надзвичайної мотивує нас!

Переконуємося, що наука може бути яскравою, креативною та веселою!

Не зупиняємося! STEMимо далі!💁💁‍♂️

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування