STEM-тиждень - STEM у дії!!!

#STEMтиждень_spring2025,

#ідеяSTEMтиждень_spring2025.

Сьогодні надихалися неймовірними відкриттями, ділилися цікавинками, досліджували невідоме, творили і креативили, навчалися разом та STEMили 🚀

💧Так, у 1-В класі Вовк Ларисою був проведений STEM-урок «Бережи воду. Очищення води». Учні поглибили знання про воду як безумовний скарб природи, усвідомили необхідність зберігання й примноження природних багатств, раціонально їх використовувати. Діти розвивали мислення та свідоме відповідальне ставлення до своїх учинків, що можуть зашкодити навколишньому середовищу; Користуючись отриманими знаннями, вибрали оптимальний спосіб очищення питної води для власного домогосподарства.

🩻 А інтелектики 3-Б класу разом з Тетяною Гусак сьогодні на уроці вирушили в захопливу подорож усередину власного тіла, щоб дослідити дивовижну опорно-рухову систему! Маленькі дослідники дізналися, що саме кістки утворюють міцний скелет, який є нашою внутрішньою опорою та захистом для важливих органів. Познайомилися з нашими працьовитими м'язами, які, мов невидимі мотузочки, прикріплені до кісток і допомагають нам рухатися, стрибати, писати та навіть посміхатися! Кожен учень мав змогу відчути себе справжнім скульптором, створюючи власну модель скелета людини. Це завдання не лише закріпило отримані знання, але й розвинуло дрібну моторику та уяву. Маленькі скелетики вийшли дуже різними та креативними!

🙋‍♂️В 5-А класі Циркун Галиною було проведено урок зарубіжної літератури за темою:«Марк Твен «Пригоди Тома Соєра». Сміливість і заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим і людянішим». На уроці учням вдалося в ігровій формі підсумувати розуміння прочитаного твору, творчо підійти до розв’язання нестандартних завдань, креативного мислення, формувати вміння аргументувати свою точку зору. Урок був урізноманітнений цікавими вправами: «Асоціативний кластер» до слів «Дружба» та «Дитинство»; «Знайди зайвий предмет»; гра «Хто більше?»(учні мали змогу охарактеризувати Тома Соєра за допомогою прикметників (1 команда) та дієслів (2 команда); також мали змогу на уроці згадати тему «Фразеологізми», підбираючи пояснення до поданих фразеологізмів і визначали їх співвіднесення з героями твору та їх вчинками. Вправа «Мікрофон» надала можливість кожному учню креативно підійти до особистих міркувань відносно теми уроку.

🌎Учитель англійської мови Яворська Леся провела урок у 6-А класі. Учні вчили нову лексику, дізнались цікаву інформацію з теми «Сонячна система». Створили модель Сонячної системи, поєднуючи знання англійської мови, астрономії та STEM.

🚀Ярослава Наконечна провела STEM-урок з фізики у 9-А класі «STEM-проектування реактивного руху з підручних матеріал. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики» . Учні продемонстрували власноруч виготовлені прилади-автомобілі, які працюють за рахунок реактивного руху. Дізналися більше про сучасну космонавтику. Під час уроку діти були зацікавлені та активні, добре впоралися з практичними завданнями.

🚀Політ у світ STEM сьогодні пройшов нормально!

🙋‍♀️🙋Мріяли, досліджували та впевнено злітали до нових знань!

Переконалися, що STEM — це про майбутнє, про сміливі рішення, нестандартне мислення і віру в себе.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування