
Інженерний тиждень - відкрий для себе світ інженерії!
#томущоцікаво #STEM_весна_2025
Інженерний тиждень стартував серед здобувачів освіти нашого закладу у рамках Всеукраїнського фестивалю "STEM-весна – 2025".
Педагоги перетворили сьогоднішній день для учнів на яскраву подорож у світ інженерії.
Учні 1-В класу складали паперові фігурки доміно. Запускали ланцюгову реакцію, яка змушувала впасти ще десяток, чий більше, таких самих пластинок. Пластинки доміно мали цікаву конструкцію, цінним було те, що виготовлені власноруч дітьми з паперу.
Учні 3-В класу разом із Тетяною Павлюк розпочали власний проєкт. Для дітей перший день запам'ятається , як політ на повітряній кулі. Учні познайомилися із історією створення літального апарату. Створили власноручно модель повітряної кулі, відправились у віртуальну подорож та склали розповідь "Що я бачив/ла під час подорожі?", подорожуючи просторами України. Робота була цікава та яскрава, викликала у дітей уявлення та фантазію.
Здобувачі освіти 4-А класу на уроці англійської мови Світлани Шевченко поєднали елементи інженерії та екологічної компетентності . Тема уроку - “Save the Animals!” Вивчили назви планет , розглянули постер із нашою планетою Earth ; обговорили способи повторного використання пластику та користь цього процесу для планети . Учителька розповіла про небезпеку пластику для тварин водойм, зокрема, для черепах . Виготовили поробку із використаної пластикової пляшки - черепаху .
Учні 4-Б класу на уроці "Я пізнаю світ " вивчаючи тему " Хімічні елементи і матеріали в житті людини" дізналися про використання матеріалів людиною в побуті, на виробництві машин та побутових приладів, будівельних матеріалів. А також їх основні властивості та хімічні елементи, з яких складаються дані матеріали. Також цікавою роботою для дітей, яку запропонувала Коломієць Ольга, було виготовлення з паперу моделі "Літун S"
Олег Наконечний провів урок інформатики у 9-А класі "3-D-графіка, як спосіб демонстрації. Створення анімованої тривимірної моделі". Діти не лише ознайомились з поняттям 3-D-графіки, а й самостійно здійснювали моделювання сходу сонця.
Отож, перший день Інженерного тижня був сповнений відкриттів, технічної творчості та захоплених учнівських очей!
Уже в очікуванні другого дня! Готові конструювати, моделювати, генерувати ідеї, досліджувати.