"Математична гейміфікація"
Четвертий день тижневика розвитку математичної компетентності "Математична гейміфікація" допоміг перетворити навчання на захопливу гру, у якій кожен крок наших ліцеїстів приніс радість і відкриття.
У 1-В класі був проведений урок з курсу ЯДС “Співвідношення цифри з її зображенням на лінійці, монетах, купюрах, циферблаті годинника. Збір даних та їх представлення за допомогою простих піктограм та схем”. Діти були активні на уроці, творчо підходили до виконання завдань: знаходили пропущені числа на лінійці, циферблаті, розв’язували різні математичні задачі, повторили геометричні фігури і лінії, грали у математичні ігри.
Сьогоднішній день був особливо захопливим для наших другокласників! Учні 2-Г класу дізналися про історію виникнення Танграма — стародавньої китайської головоломки, що допомагає розвивати логіку, уяву і просторове мислення. Діти захоплено складали фігури та відкривали для себе нові можливості цієї гри. А ще, вперше познайомилися з фракталами — загадковими і дивовижними візерунками, які мають нескінченну кількість подібностей в собі! Учні вчилися створювати прості фрактальні малюнки та розглядали, які форми є навколо нас у природі, наприклад, у вигляді рослин, сніжинок. Це було неймовірно цікаве і натхненне занурення у світ математики!
Учні 2-Д класу на уроці математики розвʼязували цікаві завдання і задачі у стилі Майнкрафт .
Павлюк Тетяна провела з учнями 3-В класу урок «Я досліджую світ: технологічна галузь» на тему «Безготівкові гроші». У ході майстерки учні власноручно виготовили особисту платіжну картку, закріпили знання з основ платіжної безпеки, навчилися користуватися безготівковими грошима.
У 5-А класі відбувся урок англійської мови, де учні вивчали тему "Обов'язки по дому", де учні повторили цифри англійською мовою, розв'язували кросворди та намагалися розшифрувати закодовані слова по темі.
У 5-Д класі Андреєва Інна провела урок із зарубіжної літератури «Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка». Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами. Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя». Разом з героями твору діти поринули у чарівний і захопливий світ казки. Допомагали Хлопчику-Зірці в пошуках матері (інтерактивний прийом «Печворк»), знаходили чарівні монети в казковому лісі, розгадували ребуси, загадки, а рольова гра допомогла дітям уявити себе на місці героїв казки.
У 6-Г класі на уроці математики було проведено інтерактивну гру «Останній герой». Учні в ігровій формі мали змогу дізнатись, хто з них найкраще засвоїв тему з виконання всіх дій над звичайними дробами. Було цікаво, пізнавально, весело. Останній герой - це наш переможець!
Масу яблук або апельсинів вимірюють в грамах чи кілограмах. А чи можна виміряти масу атома в грамах? Дізнавалися учні 7-Б класі на уроці хімії: «Маса атома. Відносна атомна маса хімічного елемента». Діти познайомилися з поняттям атомна одиниця маси, вчилися визначати відносну атомну масу атомів та змагалися у хімічних перегонах.
Цікавим, змістовним пройшов урок української літератури на тему «Андрій Чайковський «За сестрою». Тема козацтва в історичній прозі Чайковського. Історія козацької родини в повісті» у 7-Д класі. Урок одразу зацікавив учнів, адже під час роботи у дітей поєднувались математична точність, логічність думки, творчий політ уяви. Спробували учні себе і в ролі митця під час рольової гри «Я- письменник». Цікавим елементом уроку було розгадування кросворду, де учні в часовій послідовності відтворювали біографію письменника.
Олексій Пламаділ провів урок фізичної культури у 9-Б класі "Куди не глянь - фізкультура та математика поряд". Діти відчули взаємодію предметів (рахувати можна скрізь , весело та з користю...)