STEM-майстерня «Наука-це просто, весело, цікаво»

💥 Весела та захоплива STEM-майстерня «Наука-це просто, весело, цікаво» від Шаленої лабораторії подарувала незабутні враження учням 1-А та 1-Б класів. Діти, разом з класними керівниками Альоною Матюхою та Людмилою Додою, поринули у чарівний світ магії науки, дослідів та експериментів, а також стали активними учасниками науково-розважального шоу.

🧩 У 4-В класі був проведений урок ЯДС(технології) «Прості і складні механізми навколо нас. Виготовлення механічної іграшки».

Учні ознайомилися з різними силами енергії у природі та техніці. Дослідили широке застосування простих механізмів навколо нас. Навчилися конструювати іграшки в яких використовується простий механізм. Разом виготовили флагшток і катапульту. Дослідили їх практично. Працювали із задоволенням і творчо, особливо усім сподобалось випробування механізмів.

🌿 До дня Землі учні 5-В класу відвідали музей Лісу. Це були незабутні враження. Дітям розповіли про диких тварин, яких можна зустріти в наших лісах, навчились розпізнавати породи дерев та насіння рослин, розглянули червонокнижних тварин і рослин...

🌍 У 8-В класі Балух Ольга провела STEAM - урок англійської мови, на якому учні знаходили за географічними координатами міста, вираховували, користуючись туристичними картами, щільність розташування визначних місць у Києві та Лондоні. А також сплели на пам'ять символи-обереги з різнокольорових стрічок.

🌐 Учні 11-А класу разом з учителькою Світланою Ліпач на уроці геометрії взяли за основу математичні знання та конструкторські навички, створили чудові моделі геометричних тіл. Для виготовлення об'ємних фігур було обрано дуже крихкі продукти-спагеті та макарони, які легко ламаються. Завдання було не з легких, але це ще більше мотивувало дітей до роботи. «Все в наших руках, тому їх не можна опускати!» -вислів, який підбадьорював кожного. Саме на такому STEM-уроці активно розвивався креативний напрямок, що включав творчі та художні дисципліни. Таке завдання не тільки дозволило учням відчути себе творцями, але й допомогли їм розвивати свою просторову уяву, математичні навички та технологічну грамотність. Створивши фігури в реальному просторі, одинадцятикласники уявили собі форми та розміри створених геометричних тіл, повторили їх властивості. Обчислили, хто побудував геометричне тіло з найбільшим об'ємом.

Також учні дізналися про архітектурний конкурс на прояв нестандартного мислення і уяви молодих фахівців, що мають професійну підготовку в області «Архітектура, будівництво та геодезія»- побудова мостів із спагетті. Зацікавилися ідеєю. Сьогодні в 11-А класі тема «Практичне створення моделей з подальшим використанням на уроках геометрії для обчислення площ та об'ємів геометричних тіл» сприяла розвитку обізнаності учнів у STEM освіті, зацікавленості у вивченні предметів та дала змогу провести цікаве, змістовне і корисне заняття.

#STEMтиждень_spring2024

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування