«Інновації – це повітря в якому розправляє крила творчість» - день V.
Цікаво та пізнавально завершився тиждень розвитку інноваційної компетентності «Інновації – це повітря в якому розправляє крила творчість» .
Учні 9-Б класу разом із учителем географії Ярославом Шаповалом провели урок-гру "Моя економічна імперія", де мали можливість визначити галузі виробництва, інвестиції, виробничі процеси та інші аспекти розвитку своєї імперії. Вони використовували сучасні цифрові інструменти для моделювання економічних процесів та створення презентацій. Після завершення завдання кожна команда презентувала свою імперію перед усім класом. Обговорення результатів виявило, що учні активно аналізували свої стратегічні вибори та обговорювали їх вплив на розвиток економіки. Такий підхід сприяв розвитку критичного мислення, командної роботи та творчого підходу до вирішення завдань.
Галина Циркун провела урок із зарубіжної літератури у 10-А класі за темою «Моріс Метерлінк «Синій птах». Пошуки щастя, роздуми про вищі цінності людського буття».
Урок пройшов у формі гри. Під час уроку здобувачі освіти виконували ряд інтерактивних вправ: «Так чи Ні», «Один із трьох», «Свій варіант», «Сенкан, «Кластер», «Продовж речення». Інноваційним елементом уроку стали «Хмаринки слів» за твором та творчістю М.
Метерлінка. Останній етап гри «Відскануй і пройди тест» визначив переможців змагання.
Учитель біології Ігор Церковний провів урок у 10-Б класі на тему «Мейоз. Значення мейозу». Особливістю уроку було те, що учні працювали за спеціальним програмним навчально-методичним комплектом «Біологія 10 клас» і використовували бібліотеку електронних наочностей для перегляду ілюстрацій
та відео запису процесу мейозу в реальному часі. Учні вивчали і аналізували динамічні схеми процесів у різних фазах першого та другого поділів мейозу, його біологічне значення, знаходили відмінності між мітозом і мейозом.
Успішно виконали завдання різної складності з методичного комплекту та попрацювали з дидактичними картками.
Для учнів 1-А класу Альона Матюха провела цікавий та пізнавальний урок з інтегрованого курсу ЯДС "Зручний транспорт обирай, про екологію постійно дбай!"
Діти обговорювали екологічні проблеми й активно дискутували щодо шляхів їх запобігання. Переконались, що чудовою альтернативою автомобілям, які забруднюють навколишнє середовище є велосипеди
Детальніше ознайомились з принципом роботи і складовими цього виду транспорту
Пригадали правила безпечного пересування на велосипеді
Учні проявили творчість та створили свої власні екологічні транспортні засоби. Переконались, що без сумніву велосипед - це самий екологічний та корисний для здоров'я вид транспорту!