«В ЄДНОСТІ СИЛА, ГІДНІСТЬ І СВОБОДА»
«В ЄДНОСТІ СИЛА, ГІДНІСТЬ І СВОБОДА» - таку назву має четвертий день Тижня «Знання – це скарб, а вміння вчитись – шлях до нього». Ми творимо історію, яку пишемо разом. Ми частинка народу. Без нас немає ні народу, ні історії.
Учні 2–А класу з Альоною Матюхою на уроці гідності "Україна - країна нескорених!" дискутували про пам’ятні події та визначні здобутки українського народу. Обговорили цінності, які відстоювали учасники українських революцій, та за які сьогодні воюють захисники і захисниці у російсько-українській війні, а саме: незалежність та територіальна цілісність.
До школярів 2-Г завітала майстриня Наталія Нікітіна - ветеран ЗСУ, учасниця бойових дій, військова волонтерка та разом із Ольгою Сиротіною провела майстер-клас по виготовленню екологічної іграшки "Трав'янчика". Захід присвячений Дню Гідності та Свободи. Виручені кошти передадуть на потреби ЗСУ.
Учні 2-В класу разом з Людмилою Мірчук провели урок гідності "Гідні бути вільними ". Під час уроку діти шукали слова синоніми до слова гідність та свобода, висловлювали власні думки про гідність. Цікаво було спостерігати, як діти вибирали правильні відповіді в різних життєвих ситуаціях під час гри "Знайди рішення". У підсумку кожен створив свій портрет гідної людини.
Класний керівник 2-Д класу Чимирис Тетяна провела урок «Україна - країна нескорених». Діти виготовляли емблему Гідності, розгадували кросворди про Україну та читали казку про українську мову.
Тетяна Гусак провела урок "Гідні бути українцями" для учнів 3-Б класу. Школярі дізналися про пам'ятні події та визначні здобутки українського народу у цій боротьбі, поділилися своїми думками про гідність та свободу, розкрили свої сподівання та мрії.
Бубелянчик Марина у 3-Д класі провела урок гідності «Ми - вільні, ми - гідні». Діти переглядали відео, розгадували ребуси, виконували вправи «Склади прислівʼя», «Розшифруй слова», виконували завдання вікторини. Дізналися про історію створення Дня гідності і свободи.
Урок гідності "В єдності сила, гідність і свобода!" пройшов у 4-А класі. Учні дізналися про історію цього дня, познайомилися з героїчними сторінками історії нашої країни, писали листи солдатам, які боронять нашу країну, обговорювали, який внесок може зробити кожен українець, щоб наблизити Перемогу. У підсумок перейшли до майстер-класу по декупажу дощечки. Виручені кошти передадуть на потреби ЗСУ.
«Народ мій є, народ мій завжди буде!» - таку назву мав урок Валентини Бадзюк , де учні 4-Г класу розкрили для себе такі поняття, як «гідність» та «свобода». У ході заняття учні складали сенкан до слова Гідність, розв’язували чайворд, виготовили символічних ангелів. У дітей сформувалось розуміння єдності і цілісності України, усвідомлення себе українцями.
На уроці української літератури учні 6-Б класу з Таїсою Гурою складали усний твір за романом Володимира Рутківського «Гідність, честь та звитяга героїв твору «Джури козака Швайки». Учні показали гарне розуміння змісту роману та його історичного контексту. У своїх творах вони зазначали такі цінності, як гідність, сміливість, дружба, любов до Батьківщини. Обговорення роману на День Гідності та Свободи допоміг дітям зрозуміти, що свобода й гідність – це не лише слова, а щоденна відповідальність кожного українця.
Урок української літератури, присвячений творчості Івана Котляревського та історії створення "Енеїди", був проведений у 9-В класі Людмилою Ящук у вигляді віртуальної екскурсії, що дало можливість пов'язати творчість Котляревського з сучасністю, підкреслюючи актуальність його сатири та гумору. Це допомогло учням краще зрозуміти значення "Енеїди" в контексті розвитку української літератури та культури.
У 9-Д класі Наталія Станкевич провела урок української літератури «Українська література як нова, новочасна. Суспільно-історичні, культурні обставини. Літературний процес кінця ХVIII — першої половини ХІХ ст. Основні художні напрями». Разом з учнями охарактеризували суспільно-історичний контекст становлення нової української літератури, з’ясували причини й наслідки духовного поневолення нації, особливості розвитку фольклористики, визначили основні художні напрями літератури цього періоду, згадали найвизначніших письменників того часу. Провели паралель із сучасними подіями, обговорили значення слів «гідність» та «свобода», їх важливість у різні епохи.
Нехай цей визначний день нагадає нам, що Гідність і Свобода – це принципи, які варто боронити. Пам'ятаючи про минуле, продовжуймо крокувати у світле майбутнє, будуючи країну Гідності та Свободи.