STEM – тиждень «Наука навколо нас!» продовжується.

STEM – тиждень «Наука навколо нас!» продовжується. І сьогодні учні 1-А класу здобували нові знання. З Альоною Матюхою вкотре занурились в екологічні проблеми сьогодення й обговорювали шляхи їх вирішення. Зокрема вчилися дбайливо ставитися до довкілля. Першокласники до Всесвітнього дня джинсів змоделювали власні сучасні екопакети в джинсовому стилі, які можуть стати гарним пакуванням для маленьких дрібничок. Також діти спробували себе у ролі дизайнерів, із захопленням зробили перші спроби у створенні власної "колекції" джинсового одягу.

🌈Учні 1-В класу разом з Людмилою Мірчук при вивченні теми "Незвичайні веселки. Шалена лабораторія" дізнались, як утворюється веселка в природі. Виконуючи математичні завдання, діти переконались, що існує " Біла " ( зимова), "Вогняна ","Місячна" веселки. Маленькі чомучки разом з учителем спробували самостійно створити веселку з мильної піни, цукрової води та води з барвниками. Спостерігаючи за дослідами, діти аналізували та робили припущення. У підсумку створили незвичайну іграшку " Веселкова дзиґа". День пройшов насичено з позитивними емоціями.

🎈У 2-Б класі було проведено пізнавальний урок Я пізнаю світ на тему "Таємниці повітряних кульок". Під час уроку учні пригадали, що таке електричний заряд, які існують види електричних зарядів. Експериментували разом, як повітряні кульки "чіпляються" до людей та інших предметів. Було цікаво, яскраво, пізнавально.

🌍Учні 3-В класу на уроці ЯДС подорожували не лише Україною, а й світом у пошуку нових ідей та натхнення завдяки цікавим та незвичним школам. Діти відкрили для себе дивовижні навчальні заклади, від екологічної бамбукової школи до сучасної школи з атракціонами. Учням було цікаво дізнатися про школу, до якої учні прямують на власному човнику та закладу, де немає вчителів, а оцінки виставляють учні самі собі. Об'єднавшись в групи, третьокласники розробляли власні проєкти сучасної школи, малювали план приміщення, фантазували, які "родзинки" мали б такі освітні заклади.

🛞Учні 3-Г класу з Валентиною Бадзюк вкотре дискутували на тему екологічної свідомості. Діти переконалися, що більшість вживаних речей мають шанс на друге життя. Третьокласники дізнались що таке апсайклінг і його характерні особливості. Застосувавши нові знання, учні провели дослідження "Рух машинки", дізнались, як змусити її рухатись за допомогою різних видів енергії. Діти створили унікальні моделі транспорту та провели їх випробування. Учні отримали задоволення від цікавої та корисної роботи.

⭐Учні 4-А класу на уроці ЯДС обговорили важливість повторного використання пластику та паперу. Пригадали правила сортування сміття та знайшли креативний спосіб використати такі звичайні предмети, як паперовий стаканчик, трубочка і рукавичка. Діти з радістю створили унікальну іграшку-курча, весело та пізнавально провели час.

#STEMтиждень_spring2024

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування