STEM–тиждень «Наука навколо нас!»

STEM – освіти – це спосіб допомогти сучасним дітям у майбутньому стати новаторами, цілеспрямованими, творчими і надійними ланками команди, суспільства, країни. Така система освіти вчить жити в реальному швидкоплинному світі, вміти реагувати на зміни, критично мислити, творчо розвиватися.

STEM – тиждень «Наука навколо нас !» продовжується.

🕒Учні 1-А класу з Альоною Матюхою сьогодні знайомилися з годинником. Дізнались багато цікавинок про годинники та їх різновиди. Діти вправлялися у визначенні часу за механічним годинником, практикувалися у розв'язуванні завдань з практичного життя на визначення часу. У підсумку уроку першокласники виготовили власну модель годинника із рухомими стрілками. Вчимося слідкувати за часом та бути пунктуальним з дитинства!

🚁Учні 4-Б класу впродовж місяця досліджуються винаходи та знайомляться з винахідниками. Одним із винаходів українців є гелікоптер Ігоря Сікорського. Учні змогли не тільки уявити механізм, а й спробувати його змоделювати. Кльофас Ганна разом з своїми вихованцями робила модель повітряного гвинта. Діти були справжніми дослідниками, які вдосконалювали власні моделі, аналізували прогалини, ділились досвідом конструкцій задля кращого аеродинамічного руху. Досліджуючи природу та походження винаходів, їх вплив на навколишнє середовище, говорили про важливість сортування сміття, його подальшої переробки чи утилізації. Учні та їх керівник вважають, що пластикові пляшечки, мають шанс здобути «друге життя».

💧Учні 4-Г класу на занятті ЯДС виготовляли поливальну систему - сегнерове колесо. Діти дізналися про роботу колеса. Струмені води вириваються в один бік, а колесо обертається у протилежний. Струмені, що витікають під напором, змушують пляшку обертатися. У наш час такий пристрій застосовують для поливання газонів.

💡У 4-Д класі впродовж тижня відбувались цікаві досліди, пов'язані із виробленням енергії, перетворення її у інші види, створення магнітного поля за допомогою магнітів, а також створення магнітів за допомогою батарейок та дротів. Діти з зацікавленістю сприймали інформацію і вивчали новий матеріал граючись.