
STEM-тиждень - дивовижний світ науки!!!
Сьогодні мріяли, творили, досліджували! Кожен із здобувачів освіти відчув себе у ролі інженера, дослідника, автора відомого винаходу!
В рамках STEM-тижня та з нагоди Всесвітнього Дня Землі, учні 2-А класу з Альоною Матюхою, досліджували тему «Чому потрібно дбати про довкілля?» Діти з'ясували причини і наслідки забруднення навколишнього середовища, дискутували про важливість турботи про довкілля, адже кожен може робити щось корисне для нашої планети вже сьогодні...
Другокласники дізнались про принцип будови лійки для поливу рослин та власноруч сконструювали власні поливальниці.
А учні 3-Г класу з Іриною Володимирівною мандрували планетою Земля. З'ясовували, коли вона радіє, а коли сумує. Складали фліпбук про Землю, проходили лабіринти, а також робили поробку про квітучу нашу красуню.
Отож, дбаємо про довкілля разом!
Інтелектики 3 - Б класу разом з Тетяною Гусак пригадали, що таке електричний струм і де він «живе» у звичайному житті. Дізналися, що існують різні способи отримання електричної енергії, і одним з перших був винайдений гальванічний елемент. Під керівництвом учителя, крок за кроком, діти створили власне джерело електричного струму - гальванічний елемент з лимона та спостерігали як маленький світлодіод починав світитися. Кожен зміг відчути себе справжнім дослідником та винахідником.
Цікаво та з користю пройшов день у 4- Д класі. Кожен індивідуально підготував цікаві факти про грозу, ураган, паводок та пожежну безпеку, роботи презентували у класі, моделювали різні ситуації під час стихійних лих, наводили власні приклади. Довели, що гроза може бути небезпечною, а також - дуже красивою й загадковою. І хто ж знає- можливо , саме після грози зʼявляється щось особливе… наприклад,
. Під керівництвом Погрибенко Валентини створили поробку власними руками «Сонячний зайчик».
Ігор Церковний провів урок «Таємниці тіла людини» з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». В процесі уроку учні 5-В класу ознайомились з поняттям «орган» як частини тіла людини, переглянули відео про будову тіла людини, здійснили віртуальну екскурсію музеєм людського тіла «CORPUS» в Голландії, розширили знання про організм людини і його будову. Обговорили отриману інформацію та зіграли в гру «Я назву, а ти-покажи», використовуючи роздатковий матеріал. Працюючи в парах, учні закріпили вивчений матеріал, створивши макет «Внутрішні органи людини».
Вчитель англійської мови Яворська Леся провела урок у 5-Д класі. Учні презентували проекти про Великобританію: Уельс, Шотландію, Англію та Північну Ірландію. Також діти створили прапори країн з різних матеріалів і розповіли про особливості національної кухні, відомих спортсменів, визначні місця.
На STEM-уроці з фізики у 7-В класі «Сполучені посудини. Манометри» Олег Рознюк ознайомив учнів з поняттям «Сполучені посудини». Діти переконались, що сполучені посудини-це система з двох або більше посудин, з'єднаних між собою внизу таким чином, що рідина може вільно перетікати між ними. Учні продемонстрували власноруч виготовлені прилади – манометри, за допомогою яких досліджували зміну атмосферного тиску на протязі доби. Під час уроку діти були зацікавлені та активні, добре впоралися з практичними завданнями.
Світлана Парамзіна провела урок трудового навчання у 8-В класі «STEM-моделювання з використанням 3D ручок». Метою уроку було формування у здобувачів освіти стійкого інтересу до науково-технічної творчості, нових технологій, STEM-компетентностей, критичного та технічного мислення. На уроці учениці проєктували прикраси – браслети: малювали ескізи, розробляли трафарети та за допомогою технології малювання 3D ручкою по трафарету виготовляли браслети.
Учні 8-Б класу разом з Вітою Саранчук на уроці геометрії за темою «Розвʼязування прямокутних трикутників» поринули у світ досліджень та відкриттів.
На STEM-уроці «Паралельне перенесення» Людмила Рознюк ознайомила учнів 9-Д класу з поняттям паралельного перенесення у геометрії. Учні продемонстрували зацікавленість та активність. Під час уроку діти побачили практичне застосування паралельного перенесення у техніці та мистецтві, розвивали навички критичного мислення, командної роботи та цифрових технологій, самостійного пошуку рішень. Учні добре впоралися з практичними завданнями. Урок показав ефективність STEM-підходу для глибшого розуміння теми «Паралельне перенесення».
Вкотре переконалися, що STEM - це цікаво, креативно та сучасно!
Навчаємось разом та STEMимо далі!