STEM-тиждень - будуємо майбутнє сьогодні!!!

#STEMтиждень_spring2025,

#ідеяSTEMтиждень_spring2025.

Учні вразили сьогодні своєю допитливістю, креативом і сміливістю втілювати найсміливіші ідеї. Усі презентовані проєкти, проведені дослідження та експерименти-це доказ того, що ми маємо надзвичайно креативних та творчих дітей!

🌱У 1-Г класі впродовж тижня діти з Інною Літв'яковою впроваджувався STEM-проєкт «Трав'янчик. Умови росту та розвитку рослин». Діти самостійно вирощували крес-салат та іншу мікрозелень. За рахунок швидкого росту рослин, було цікаво спостерігати за розвитком «вихованців» від насінинки до повноцінної рослини.

👜А здобувачі освіти 2-А класу з Альоною Матюхою були справжнісінькими модельєрами!🧵🛍️ Адже старанно працювали🤝 майстрували еко-торбинки зі старих футболок👕, ножиці✂️🧶 зав’язки та море креативу! Кожна торбинка безперечно вийшла унікальна та неповторна як і її розробник!Екосвідомі й до шопінгу готові! ♻️🛍️

🐞Тетяна Павлюк провела урок в 3-В класі за темою «Вплив людини на природу (позитивний та негативний) і природи на людину» з інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Діти розширювали й узагальнювали уявлення про вплив людини на природу та наслідки негативного впливу на природу для людини; формували вміння висловлювати судження, складали розповідь за ілюстраціями, аналізували, порівнювали, встановлювали причинно-наслідкові зв'язки, робили висновки; розвивали мислення, спостережливість, бажання пізнавати навколишній світ; виховували любов до природи, бажання берегти природу та примножувати її багатства.

💦Учні 4-А класу разом з Валентиною Ярошевською під час дослідження навчилися робити сегнерове колесо і дізналися як воно працює. Дослідили, що вода приводить в рух колесо тоді,коли посудину наповнити водою повністю. Під тиском води пляшка на мотузці крутиться у протилежному напрямку, а струмені води з трубочок спрямовані в інший бік. Самостійно зробили висновок, що вода є джерелом енергії і приводить в рух механізм.

🌾Інтелектики Ольги Коломієць (4-Б клас) на уроці «Я пізнаю світ» розглянули тему «Сільське господарство України. Рослинництво». Учні поширили свої знання про галузі сільського господарства, побудували діаграму розподілу земель, відведених під вирощувані культури, знайшли площу сільськогосподарських земель усієї території України, дізналися, які умови потрібні для вирощування сільськогосподарських культур.

⚙️У 6-Г класі Віталій Романенко провів урок за темою «Поєднання традиційних виробів із сучасними технологіями». На уроці учні познайомились з традиційним способом оздоблення деревини методом випалювання. Провели знайомство з лазерним гравером та програмою керування. Спробували завантажувати зображення в програму керування, масштабувати та проводити гравірування деталей. Після процесу випалювання провели випилювання брелків. Цікаво та корисно провели урок.

🗞Олег Наконечний провів STEM-урок інформатики у 9-Б класі «ШІ у контексті STEM-освіти». Учні моделювали карту України. Дізналися більше про ШІ та можливості його застосування у навчальних цілях. Гарно впоралися із практичним завданням та отримали корисні знання.

💡🔌🔧🪛⚙️🔩🔬🛠️⚖️Ці п'ять днів запам'ятаються, як яскрава подорож у світ STEM.

Кожного дня це були нові відкриття, творчость, креатив.

STEM-це дні, які надихали, дивували, мотивували.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування