«Сім чудес Поділля»

Другий день тижня розвитку культурної компетентності «Культурна спадщина України» пройшов під назвою «Сім чудес Поділля»
Учні 6-Б класу разом з Олегом Слушним розглядали культуру та етикет електронного листування. Незвичайний урок інформатики захопив різноманітними формами взаємодії: було багато інтерактивних вправ, діти залюбки працювали з інтерактивною дошкою, виконували завдання в ігровій формі. Багато говорили про культуру спілкування, етикет, відкрили для себе українські графічні елементи, що виражають емоції в електронному спілкуванні - посміхайлики. Насамкінець, скориставшись мнемотехнічними прийомами, вивчили правила нетикету.
Світлана Ліпач з учнями 11-Б класу на позакласному заході «Українські математики, якими захоплюється світ!» говорили про видатних українських діячів, які зробили вагомий внесок у розвиток математичної науки та були справжніми патріотами України. На завершення учні висловлювалися, що пишаються тим, що багата українська земля зростила цілу плеяду талановитих людей, їх імена золотими літерами вписано у світову історію.
На презентаційному уроці «Створення спільного плаката «Сім чудес Вінниччини» та його друк» Алла Мамчур та Лариса Кукса знайомили учнів 5-Б класу з археологічними об'єкти, які є важливою часткою історико-культурної спадщини нашого краю, та створили спільний плакат про сім найвизначніших пам'яток Вінниччини. Приємним було те, що багато діти не тільки вже знали про ці історичні музеї, а й відвідували деякі із них. Це і є розвиток культурної компетентності нашого підростаючого покоління.
У 7-А Наталія Юрченко провела виховний захід "Сімейні традиції на Поділлі". Напередодні учні слухали історію української хустки, а ось сьогодні вже поринули в традиції українського народу, пов'язані з елементом жіночого одягу "хусткою-чарівницею". Ведучі заходу розповіли про обряди, що зустрічаються на Поділлі, екскурсоводи ознайомили нас із різновидом хусток, а родини, що були у нас в гостях мали змогу скласти пазли на швидкість території України. Петренко Тимофій продемонстрував вишиванку, яку вишила бабуся для хрещення онука.
Учні 9-Г класу разом з Владіславом Братком поринули в подорож "7 чудес Вінниччини. Правильні многокутники". На уроці розглянули означення та властивості правильних многокутників. Розв'язуючи вправи рухались по маршрутному листку визначними місцями Вінниччини.
А 7-В клас з Ярославою Наконечною, на уроці фізики, мандрував замками Поділля. Вивчав тиск замкових споруд на поверхню.
Маргарита Бабчинська провела урок про історико - культурні пам'ятки Вінниччини. Урок проводився для учнів 8-х класів, тому й матеріал про пам'ятки був відповідними до вивченої ними хронологічної компетенції від найдавніших часів до першої половини 17 століття. Формат заходу був у вигляді віртуальної екскурсії, насиченої фото, відео матеріалом. Також було використане 3-D моделювання пам'яток минулого у форматі тоді і зараз.
Людмила Рознюк у межах тижня "Культурна спадщина України" в 11-А класі провела урок "Площі поверхонь тіл обертання. Архітектура Поділля». Учнівські дослідження про видатні пам'ятки культури допоможуть запам'ятати інформацію надовго. Знайомство з культурною спадщиною Поділля стало для сучасних школярів цікавішим, якщо будову архітектурних пам'яток пояснювати, застосувавши геометричні формули. Учні отримали знання, які ніколи не будуть зайвими на шляху до успіху.
У 8-Г класі Олег Рознюк провів урок фізики на тему «Вінницькому трамваю 110 років. Розв'язування задач на закон Ома». Учні застосовували знання, отримані на попередніх уроках фізики, для пояснення розвитку транспортних технологій в рідному місті, проявляли інтерес до культурної спадщини України (Поділля), грамотно спілкувались державною мовою, ставили запитання і розпізнавали проблему; міркували, робили висновки на основі отриманої інформації.