Педагогічна рада на тему «Штучний інтелект в освіті: віртуальний асистент сучасного вчителя НУШ».

Сьогодні не вщухають дискусії навколо великого стрибка людства у невідоме-ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ.

«Штучний інтелект», що ми знаємо про нього?

Чи зможе він допомогти людству чи, навпаки, зробить його вразливим? Чи потрібний він педагогам? Чи принесе він користь в освітній процес?

26 березня 2024 р. у ліцеї відбулася педагогічна рада у сучасному форматі на тему «Штучний інтелект в освіті: віртуальний асистент сучасного вчителя НУШ».

На педагогічній раді виступила заступник директора Ліпач Світлана, яка ознайомила педагогічний колектив з базовим функціоналом середовищ ШІ та напрямами їх застосування, можливостями штучного інтелекту, перевагами та недоліками.

Під час практично-інтерактивного модулю присутні мали гарну можливість поринути в світ технологій, які кожен день навколо нас змінюють світ, отримати знання, навички та досвід використання сервісів штучного інтелекту для здійснення освітньої діяльності.

Своїм досвідом ділилися:

✅ директор закладу Слушний Олег та заступник директора Загородня Оксана: ексклюзивні поради та інсайти на тему «ШІсть способів вчителю отримати помічника: чат-бот поспішає на допомогу». Розглянули, як звільнитися від багатьох рутинних завдань за допомогою віртуального асистента ШІ.

✅ вчитель географії Шаповал Ярослав та вчитель початкових класів Компанець Олена спробували розібратися який інтерфейс буде кращим для освітян? Як же штучний інтелект може допомагати педагогу при підготовці до уроку?

✅ вчителі інформатики Кукса Лариса, Нечипорук Євгеній та Березовська Альона шукали відповідь на запитання «Яка роль вчителя в епоху ШІ», навчилися правильно використовувати ChatGPT, як правильно та якісно створювати prompts для ШІ, генерували презентації та зображення, оживляли фото за допомогою ШІ.

✅ вчитель інформатики та математики Юрченко Наталя та вчитель математики Саранчук Віта продемонстрували учителям, як за допомогою технологій штучного інтелекту можна створити презентації на будь-яку тематику. Педагоги поринули у казковий світ, створювали казки за допомогою штучного інтелекту.

✅ вчитель інформатики Мамчур Алла та вчитель математики Братко Владіслав поділилися з вчителями ідеями та порадами використання штучного інтелекту у навчальному процесі.

✅вчитель інформатики Наконечний Олег та вчитель фізики Наконечна Ярослава представили учителям можливості використання застосунку Canva, акцентуючи на тому, як засоби штучного інтелекту можуть допомогти у створенні зображень. Присутні створювали грамоти, подяки та сертифікати для учасників освітнього процесу в інтернет-ресурсі Canva

✅ вчителі інформатики та технологій Парамзіна Світлана та вчитель технологій Самсонюк Оксана вчили педагогів правильно та безпечно використовувати технології штучного інтелекту, як в освітньому процесі, так і у повсякденному житті.

✅ психологиня закладу Дремко Ірина нагадала присутнім наскільки важливе ментальне здоров'я для кожного. На практиці показала, як віртуальний асистент ШІ допоможе долати тривожний стан

Штучний інтелект назавжди змінив освіту в усьому світі, про це говорять педагоги, науковці та інші експерти. Цікаво було почути думки з данного питання учасників освітнього процесу.

Під час дискусійної панелі "Чи здатний ШІ замінити вчителя на уроці?" відповідь на це питання шукали:

Смішний Роман-представник батьківського комітету закладу,

Вишневська Галина- студентка 4 курсу ВДПУ ім. М. Коцюбинського, спеціальності "Професійна освіта" (Цифрові технології),

Шаповал Ярослав-вчитель географії закладу,

Кушнір Анна-учениця 9-В класу, Президент закладу,

Смертюк Анна-учениця 10-А класу, представник Ради старшокласників.

Запрошені гості були відкритими до дискусії , висловили свою думку, щодо питання "Чи здатний ШІ замінити вчителя на уроці?", зважили всі «за» та «проти», обмінялися думками та досвідом з дуже актуальної теми.

На завершення підвели підсумки і дійшли висновку, що штучний інтелект ніколи не зможе замінити вчителя.

Проте, потрібно пам’ятати, що вчителя може замінити не ШІ, а людина, яка вміє з ним працювати!

Захід пройшов у продуктивній атмосфері. Всі учасники зазначили цікаву тематику педагогічної ради, її актуальність, поділились власним досвідом застосування штучного інтелекту у своїй практичній діяльності.