«Maths is the Queen of Knowledge-1»

Отож, розпочався продуктивний і насичений тиждень розвитку математичної компетентності у Вінницькому ліцеї №20. 13.03.2023 у межах тижня відбувся урок хімії з теми: "Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини." Учні 8-А класу отримали чудову можливість актуалізувати знання з математики й навчились кільком новим методам вирішення задач.
У 1 Б класі відбувся інтегрований урок англійської мови і математики під назвою"Maths is fun!" Діти вчили додавання та віднімання на англійській мові. Весело грали в Jenga Game повторюючи цифри. Вивчали шкільні предмети на англійській мові. Та виконували математичні завдання з Magic Box. Урок пройшов весело і цікаво ✅тому що Maths is fun!) 😊
В 10 А класі Ганна Калина та Максим Лавренюк провели урок з фізичної культури у на тему: "Ігрові види спорту. Пульсометрія. Значення здорового збалансованого харчування у житті людини". Учні заміряли ЧСС на початку уроку та під час фізичних навантажень, дізнались про важливість правильного збалансованого харчування, вдосконалили свої знання з суддівства волейболу та навички гри.
Учні 7-В класу на уроці англійської мови разом з Ольгою Балух порівнювали країни, що входили до Великої Британії👑, перевіряли свої знання в Kahoot, складали пазли, не забуваючи про математичну компетентність📐: порівнювали кількість населення різних частин країни, аналізували, робили висновки.
У 5-Д класі проведено інтегрований урок з етики та зарубіжної літератури (вчитель Інна Андреєва) «Роль спілкування в житті людини. Види і норми спілкування». Діти розкрили суть поняття «спілкування», «культура спілкування», роль слова в людському спілкуванні. Разом з героями казок вирішували ситуації «Зрозуміти іншу людину», «Закінчити фразу ввічливим словом». Разом із Хлопчиком-зіркою шукали «монетки розуму», допомагали Падчерці у володіннях Пані Метелиці отримати винагороду за свою працю, давали відповіді на «Загадкові листи».
Учні 4- Б класу «Інтелект України» разом з Віолеттою Суліменко поринули у гру «Battle of the Brains». Завдяки проведеному заходові діти розвивали логічне мислення, повторили і закріпили вивчений матеріал; побачили, на скільки важлива колективна діяльність; підняли мотивацію до вивчення англійської мови.