
Інженерний тиждень - створюй цікаві проєкти!!!
Інженерний тиждень у розпалі. Сьогодні конструювали, моделювали, досліджували, перетворювали теорію на практику. Робили це із великим задоволенням та бажанням, адже це цікаВО!
Наші юні інженери 1-В класу вирушили у світ досліджень, творчості й веселощів! Тема дня у класі «Бульбашки Lollipop» подарувала дітям можливість поєднати науку, інженерію та мистецтво. Це було цікаво.
Щорічно 10 квітня світ відзначає смачне й нестандартне свято – День банана. Здобувачі освіти 2-А класу разом з Альоною Матюхою сьогодні познайомились з історією виникнення свята, дізнались багато цікавих фактів про банани. Діти залюбки власноруч створили об'ємні конструкції бананів з паперу. Учні отримали новий досвід, розширили кругозір, цікаво та пізнавально провели час.
У 2-Б класі було проведено урок «Я пізнаю світ», на якому учні більше дізналися про кімнатні рослини. Учні ознайомилися із різноманітністю кімнатних рослин, спостерігали за будовою квітів, умовами життя, визначали, яку користь кімнатні рослини приносять людям, вчилися доглядати за квітами. Розвивали інженерне мислення та конструкторські навички, виготовляючи оздоблення для горщика з кімнатною рослиною.
А учні 3-Г класу на уроці познайомились з історією створення літальних апаратів. Діти створювали власноруч моделі ракет. А також влаштовували перегони. Змагались чия ракета швидше в вище злетить. Усі були дуже задоволені.
Інтелектики 3-Б класу цікаво та весело провели розвагу «Принцип доміно». В техніці орігамі виготовили власноруч свої «доміношки» і запустили принцип доміно в дію. А напередодні дня космонавтики учні 3-Б класу стали справжніми інженерами. Школярі змайстрували власні моделі ракет та влаштували перегони «Швидкий старт», досліджуючи чия ракета взлетить швидше.
Учні 4-А класу сьогодні розвивали та вдосконалювали свої інженерно-конструкторські здібності. Вони з неймовірним захопленням та ентузіазмом експериментували, досліджували, конструювали та відкривали нові явища в галузі інженерії. Діти працювали за вибором. Змайстрували іграшки «Перевертун», «Бульбашки», дерев'яні роботи, машинки.
Учні 3-А класу разом з Галиною Шараповою виготовляли жабку в техніці орігамі. Учні мали змогу реалізувати інженерні ідеї, мислити критично і креативно.
Оксана Трач провела урок в 4-А класі «Save the Animals». Учні повторили назви тварин, ознайомились з екологічними проблемами та говорили про необхідність бережливого ставлення до тварин та природи. Поговорили про необхідність зберігати, примножувати природні багатства та виготовили рухливу поробку метелика.
На уроці «Еврика» учнів 5-Б класу зацікавила тема «Задачі на переправу та переливання. Досліджуємо наші відкриття», тому Світлана Ліпач запропонувала дітям реалізувати свої ідеї. Презентуючи свої роботи, учні вразили своєю допитливістю, креативом і сміливістю втілювати найсміливіші інженерні рішення. Ідеї, які реалізували учні надихали, дивували, мотивували.
На уроці геометрії Наталя Юрченко обговорення з учнями, що таке симетрія, де її можна зустріти у повсякденному житті — у природі, архітектурі, мистецтві, навіть в одязі та людському обличчі. Учні переглянули коротку презентацію з яскравими прикладами симетричних об'єктів — листя, сніжинок, метеликів, будівель тощо. А далі перейшли від теорії до практики: шукали симетричні об’єкти в класі, на зображеннях. Також учні працювали в парах: малювали власні симетричні фігури, використовуючи лінію симетрії.
Інженерний тиждень. Ще один день в скарбничку досвіду з яскравими враженнями, цікавими ідеями, вірою у власні сили.