«Інновації – це повітря, у якому розправляє крила творчість» - день І.
15 квітня розпочався тиждень розвитку інноваційної компетентності «Інновації – це повітря, у якому розправляє крила творчість». Учні 2-Г класу на інтегрованому уроці англійської мови «Be an Inventor!» поринули у пізнавальний та захопливий світ сучасних винаходів. Школярі активно виконували цікаві творчі завдання й інтерактивні вправи.
Учні 4-А класу з Аурікою Алєксєєвою провели урок інформатики на тему "Створення та надсилання листа через заздалегідь створену електронну скриньку". Обговорили, що таке електрона пошта, як нею користуватися, дізналися про правила листування та загрози під час електронного листування.
У 7-Б класі Людмила Сольська провела урок на тему: «Чисті речовини й суміші. Розчин та його компоненти. Кількісний склад розчину» . Під час уроку діти пригадували склад розчину, визначали його компоненти, аналізували зміни, які відбуваються у розчинах, коли додають або випарюють воду. Із великим захопленням учні самостійно проводили експериментальне дослідження, визначаючи середовище розчинів, відпрацьовували практичні навички роботи з лабораторним посудом та обладнанням.
Продемонстрували свої знання з хімії учні 10-А та 10-Б класів під час інтелектуальної гри «Хімічний батл», проведеної учителькою Людмилою Сольською. За підсумками гри перемогу здобула неймовірна команда «Шаповалівці» (10-А кл.) та 2 місце посіла надзвичайно позитивна команда «Глюкоза» (10-Б кл.).
У 7-В класі проведено урок із зарубіжної літератури (вчитель Андреєва І.А) «Герберт Уеллс «Чарівна крамниця». Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики». Разом з героями твору Герберта Уеллса діти поринули у чарівний і захопливий світ дива, відвідавши чарівну крамницю. Складали правила, хто може бути її відвідувачем. З маленьким Джипом поринули у магію фокусів. Допомагали хлопчику отримати подарунки (інтерактивний прийом «Печворк»), давали відповіді на «Загадкові листи», розгадували філворд, загадки. А «Вільний мікрофон» дав змогу кожному висловитись, які незвичайні предмети вони могли б отримати у чарівній крамниці.