Профспільнота вчителів філологічних дисциплін

1

Сучасній школі сьогодні потрібний учитель, який міг би оновлювати, удосконалювати зміст своєї діяльності. Впоратися з цим завданням можна тільки за умови добре організованої і спланованої роботи методичних об'єднань, так як в системі роботи методоб'єднання одним із провідних напрямів його діяльності є підвищення педагогічної майстерності вчителя без відриву від основного місця роботи.

Найголовніше та найістотніше у методичній роботі є надання реальної, діючої допомоги вчителям у розвитку їх майстерності як поєднання професійних знань, навичок і вмінь, необхідних для сучасного педагога властивостей і якостей.

Протягом тривалого часу на кафедрі була створена власна система роботи.

Педагогічне кредо нашого колективу: "Творчий союз учителя та учня - запорука розвитку інтелектуальної особистості учасників навчально - виховного процесу. Новаторство, творчість, професіоналізм - запорука успіху колективу".

Головне призначення методичного об'єднання вчителів словесників реалізується у такій проблемі як: «Розвиток креативності та творчої обдарованості школярів шляхом особистісно зорієнтованого використання інноваційних технологій».

З цього випливає мета методичної роботи: впровадження інноваційних технологій у процес навчання та виховання школярів; сприяння розвитку творчої обдарованості кожного учня та формування вміння креативно підходити до розв'язання поставлених задач.

Мета методичної роботи реалізовується розв'язанням таких конкретних завдань, а саме:

- формувати в учнів науковий світогляд;

- розвивати пізнавальні й творчі здібності школярів;

- формувати вміння спостерігати життя, давати оцінку фактам і явищам,висловлювати власні думки, виявляти своє ставлення до вчинків людей;

- розвивати в учнів потребу в естетичному самовдосконаленні.

Основними цілями роботи методичного об'єднання є:

- підвищення ефективності уроку з використанням інноваційних технологій;

- підвищення фахової майстерності(курси, взаємовідвідування уроків передових учителів);

- розвивати інтереси учнів до предмету(екскурсії, творчі роботи, уроки - семінари, уроки - диспути).

- розвивати творчі здібності обдарованих дітей через факультативні заняття, олімпіади;

- розвивати усне і писемне мовлення (участь у конкурсах читців, міні - виставки);

- залучати учнів до читання додаткової літератури (конференції, круглі столи).

Робота членів методоб'єднання відзначається активним упровадженням інтерактивних технологій. Найчастіше використовуються методи та прийоми: «Ажурна пилка», «Мозкова атака», «Мікрофон», робота в парах, групах.

На кафедрі працюють креативні вчителі, які з учнями відвідують музеї, театри, подорожують містами України.

На уроках та позакласних заходах активно використовують аудіо-, відеотехніку.

Учителі та учні співпрацюють: разом готуються до олімпіад та конкурсів, що проводяться у школі, районі, місті.

Робота вчителів зарубіжної літератури направлена на оновлення навчально-виховного процесу шляхом активного впровадження інноваційних технологій та вдосконалення науково-методичної роботи на уроках російської мови та зарубіжної літератури; створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня, спрямованих на поліпшення розумових та фізичних можливостей, оволодіння знаннями та вміннями з основ наук.

Вчитель зарубіжної літератури
Андреєва Інна Анатоліївна

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії.
Тема самоосвіти: "Впровадження новітніх технологій та розвиток критичного мислення на уроках зарубіжної літератури"

Вчитель української мови та літератури
Ванжула Олена Вікторівна

Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - старший вчитель.
Тема самоосвіти: "Формування ключових компетенцій учнів засобами інформаційно-комуцікаційних технологій на уроках української мови та літератури"

Вчитель української мови та літератури
Гура Таїса Дмитрівна

Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - вчитель-методист.
Тема самоосвіти: "Інфографіка та ментальні карти на уроках української мови та літератури"

Вчитель зарубіжної літератури
Дорох Галина Володимирівна

Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - вчитель-методист, нагороджена нагрудним знаком "Василя Сухомлинського"
Тема самоосвіти: "Використання WEB-технологій у процесі викладання зарубіжної літератури"

Вчитель української мови та літератури
Канюк Валентина Михайлівна

Кваліфікаційна категорія - вища.
Тема самоосвіти: "Інтеграція медіаграмотності в уроки української мови та літератури"

Вчитель української мови та літератури
Колесник Олена Петрівна

Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - вчитель-методист.
Тема самоосвіти: "Активізація творчої діяльності на уроках української мови та літератури в системі креативного навчання"

Учитель української мови та літератури
Мазарчук Алла Василівна

Заступник директора з НВР.
Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - вчитель-методист.
Тема самоосвіти:

Учителька української мови та літератури, соціальний педагог
Сокор Світлана Сергіївна

Закінчила ВДПУ ім. М. Коцюбинського у 1999 році., Вінницький соціально-економічний інститут ВНЗ.

Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" у 2008 році.

Кваліфікаційна категорія -спеціаліст І категорії.

Педагогічний стаж - 25 років.

Тема самосвіти: "Соціально-психологічні технології регуляції емоційних станів у дітей "

Методичні посібники «Вплив сімейних цінностей на формування обдарованої дитини» (2013 р.), «Нові виклики сьогодення: саморегуляція емоційних станів дітей у кризових ситуаціях» (2016 р.), матеріали надруковані в збірнику матеріалів «Актуальні проблеми та особливості діяльності психолога в закладах освіти».

Нагороджена грамотою за зайняте І місце у міському конкурсі «Кращий соціальний педагог загальноосвітнього навчального закладу психологічної служби системи освіти у 2016- 2017 н. р.».

З 2016-2020 роки - голова методичного об’єднання соціальних педагогів м. Вінниці.

Учасниця VIII міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» (2017р.) (золота медаль).

Учасниця XIV міжнародної виставки "Інноватика в сучасній освіті" (2022 р.) (золота медаль).

Електронна скринька: sokor@sch20.vin.ua

Вчитель української мови та літератури
Станкевич Наталя Василівна

Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - вчитель-методист.
Тема самоосвіти: "Формування національної свідомості учнів на уроках української мови та літератури через сучасні підходи до створення розвитку особистості"

Вчитель української мови та літератури
Степаненко Вікторія Олександрівна

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст ІІ категорії.
Тема самоосвіти: "Удосконалення форм і методів навчання на уроках української мови та літератури"

Вчитель зарубіжної літератури
Циркун Галина Сергіївна

Закінчила ВДПІ ім. М. Островського у 1991 році
Кваліфікаційна категорія- спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання-вчитель-методист.
Педагогічний стаж - 34 роки
Тема самоосвіта- "Шляхи формування компетентної особистості з використанням інформаційно-комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури".
Класний керівник 5-Д класу
tsyrkun@sch20.vin.ua

Учитель української мови та літератури
Ящук Людмила Леонідівна

Керівник професійної спільноти вчителів філологічних дисциплін.
Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - вчитель-методист.
Тема самоосвіти: "Шляхи формування компетентної особистості на уроках української мови та літератури"

Accessibility menu
Contrast settings
Rozmiar czcionki
Letter spacing
Line height
Obrazki
Font
Reset the settings