Цікаві та творчі уроки української літератури!!!
Кілька тижнів поспіль на уроках української літератури дев'ятикласники вивчали життєвий і творчий шлях Григорія Сковороди. Доброю традицією стало при вивченні біографії письменника створювати медіапроєкти, робота над якими допомагає опанувати в цікавій пошуковій і творчій формі новий матеріал. Діти об'єдналися в групи за вибраними проектами. Їм було запропоновано різні види робіт: створити акаунти в соцмеражах, постійно доповнюючи новими матеріалами (світлинами, подіями, постами, відео і аудіоматеріалом); комікси на платформі сanva; комікси, намальовані власноруч у вигляді книжечки; відеоролики і відеопрезентації.
Діти так захопилися роботою, що дві групи об'єдналися у спільну велику, створивши усі види робіт, використавши комікси для відео. Одні озвучували, інші шукали матеріали, збирали, фільтрували і обговорювали. Усі матеріали завантажили на акаунти Григорія Сковороди і його близького оточення.
Інші групи створили комікси на платформі сanva. Спочатку прочитали і прослухали записи байок, потім вивчили правила роботи на платформі і створили за шаблонами малюнки, підписавши їх. Частина учнів створили акаунти різних персонажів в Instagram та Facebook, що «подружилися» між собою, доповнюючи роботу одне одного.
Ідея "сродної праці" знайшла яскраве відображення у роботі учнів 9-Д класу (учителька Валентина Канюк). Працюючи за своїми вподобаннями, діти отримали неабияке задоволення.
На уроці формувалися такі компетентності, як мовна, математична (кількість написаних творів - усіх по 30), соціальна, особиста і навчальна, цифрова та підприємницька, компетентність культурної обізнаності та самовираження. Учні виявили вміння критично оцінювати і узагальнювати інформацію, отриману на просторах інтернету, створювати власний медіапродукт.