"День позитивних емоцій"
Четвертий день тижня розвитку екологічної компетентності "День позитивних емоцій", було присвячено до дня народження смайла. Такі заходи сприяють позитивним емоціям і збігаючись з Днем народження смайлика, мають глибокий сенс і приносять багато користі для розвитку дітей. Створення позитивного емоційного фону допомагає дітям сформувати глибокий емоційний зв'язок з природою. Коли вони відчувають радість, спокій та захоплення, пов'язані з природою, у них виникає бажання її берегти. Позитивні емоції, отримані під час таких заходів, сприяють розвитку екологічної свідомості. Діти починають розуміти, що природа – це не просто оточення, а живий організм, який потребує нашої турботи.
Учні 5-А класу подарували свої щирі усмішки планеті Земля на уроці англійської мови "Smiles for a Green Planet". Діти разом з Ольгою Балух, пригадали правила сортування сміття та усвідомили, як людська діяльність впливає на планету, обговорили шляхи зменшення шкідливого впливу та отримали практичні поради щодо екологічних дій, таких як переробка, економія енергії та використання екологічно чистих матеріалів.
Урок «Сатиричне зображення англійської дійсності в романі Дж. Свіфта «Мандри Гуллівера» був проведений вчителькою Галиною Дорох у формі ілюстративної вікторини. Учні класу були поділені на команди, вони демонстрували підібрані до твору ілюстрації, ставили запитання. Порівнювали події, описані в романі Свіфта з англійською дійсністю, добирали приклади засобів комічного: сатири, гумору, іронії, сарказму. Ділилися своїми враженнями від прочитаного, відповіді оцінювали різнокольоровими смайлами.
На уроці мовленнєвого розвитку учні 6-Б класу разом з Таїсою Гурою пригадали стилі й типи мовлення, підготувалися до написання есе «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність». Обговорили, які прості дії кожен може робити щоденно, щоб зберегти екосистему. Діти усвідомили важливість гармонійної взаємодії з природою, зрозуміли екологічні проблеми та необхідність дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Більшість учнів виразили бажання робити позитивні кроки на шляху до збереження довкілля.
Вчитель математики Людмила Рознюк та вчитель фізики Олег Рознюк провели у 8-х класах захід «Екологія і точні науки» учні дізнались про основні етапи становлення екології . Цікаво було дізнатись, що екологія як наука виникла у процесі розвитку біологічних наук і передусім у результаті ботанічних і зоологічних досліджень і сформувалася в самостійний науковий напрямок на основі інтеграції точних наук: хімії, фізики, математики, економіки, та інших наукових і господарських аспектів у діяльності людини. Бережливість — це не тільки економічна категорія, а й принцип моралі, тому мовою цифр присутні розказували про природні багатства нашої Батьківщини та фактори, які сприяють їх збереженню і примноженню.
Вчитель інформатики Леся Попова провела виховний захід у 4-В класі на тему: “Збережемо екологію. Альтернативні джерела енергії - позитивний розвиток світу.” На заході учні пригадали про важливість бережливого ставлення до навколишнього середовища нашої планети. Діти розповіли, як дбають про екологію у їхніх сім'ях. Четвертокласники дізналися, що зі зростанням комфортності життя людини збільшуються й енергетичні потреби, що це призводить до катастрофічного скорочення обсягів традиційних енергоресурсів. Учні виконували інтерактивні вправи працюючи в групах. Також виконували індивідуальні завдання за комп'ютерами, що дало змогу закріпити та поглибити знання про альтернативні джерела енергії, розвивали критичне мислення.
4 - А клас разом з Валентиною Ярошевською, взяв участь у тижні розвитку екологічних компетентностей. Зібрали 13 великих бутлів кришечок, підготували проект "Вода-джерело здоров'я" про цінність води для усього живого на планеті Земля, виготовили краплинку, яка буде нагадувати у класі, щоб закривати кран, з якого по краплинці - виливається величезна кількість води , намалювали малюнок "Подорож краплинки".
«ШІ та позитивний розвиток світу»! Саме під таким девізом пройшов сьогоднішній майстер-клас для учнів 8-х класів разом із Олегом Наконечним. Учні запитували у штучного інтелекту, яким він бачить майбутнє людства та світу в цілому - це прекрасно. Але потрібно пам’ятати, що майбутнє людства залежить лише від кожного з нас.
Анастасія Обертинська, вчителька математики, провела урок у 5-Д класі, на тему «Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. Позитивні емоції, виражені смайликами під час закріплення теми уроку.» Під час закріплення теми, учні виражали свої позитивні емоції щодо проведененого уроку, у своїх смайликах. Та застосовували числа та математичні знаки під час їх ілюстрування.
Ольга Босенко, учитель математики, провела урок алгебри у 8- Д класі «Основна властивість раціонального дробу. Екологія мовою математики.» На уроці було розглянуто основну властивість раціонального дробу, діти використовували її при розв’язанні прикладів. Згадали про екологічний стан нашої країни, що жодна людина не може стояти осторонь проблем довкілля, оскільки кожний з нас - частка природного світу. Ми всі залежимо від середовища, яке нас оточує, а воно залежить від нас. Діти зробили висновок, як можна покращити довкілля. Потрібна: заміна традиційних видів генерації електроенергії на відновлювальні джерела; збільшення штрафів за порушення екологічного законодавства; обмеження використання штучних полімерів, зокрема, пластику, пластмас, синтетичних матеріалів; сортування сміття.
Таким чином, "День позитивних емоцій" – це не просто розвага, а важливий інструмент для формування екологічної культури у дітей. Він допомагає їм не тільки пізнавати природу, але й відчувати її, любити і берегти.