STEM–тиждень «Наука навколо нас!» - ще один пізнавальний та креативний день.
STEM–тиждень «Наука навколо нас!» - ще один пізнавальний та креативний день для наших ліцеїстів
У 2-В класі був проведений урок «Подорож – круїз по математичному океану». Мандрували учні на власноручно змодельованому морському транспорті: лайнер з цеглинок LEGO. Подорожуючи морськими просторами, закріплювали знання вивчених таблиць множення та ділення, будували геометричні фігури і визначали периметр, розв’язували логічні задачі. А головне – учні знайшли відповідь на питання: що дозволяє утримуватися на воді плавучому судну та ще й перевозити багаж? Чому залізні кораблі не тонуть? А секрет - у виштовхувальній силі !
Учні 2-Г класу разом з класним керівником Іриною Головнею завітали в гості до повітряної лабораторії, де досліджували властивості невидимки. Діти з задоволенням конструювали іграшки, які потребують допомоги повітря. Подорож була цікавою і пізнавальною. Усі отримали море незабутніх вражень.
Учні 2-Д класу з Мариною Бубелянчик досліджували повітря. Під час виконання дослідів школярі ознайомилися зі складом і властивостями повітря. Учні зробили висновок, що повітря є скрізь і є складовою життя для усіх організмів. Виготовили модель вітрячка та експериментували з ним.
Учні 1-Д класу брали участь у майстер-класі з розпису імбирного печива . Усім дуже сподобалось таке творче і цікаве завдання .
Учні 3-А класу поринули у світ лабораторних досліджень, спробували створити кавовий розчин, щоб намалювати чудові весняні квіти-кульбабки. За допомогою повітряних кульок створювали електричний заряд. Експериментували підняти волосся на голові повітряною кулькою.
Учні 3-Д класу цікаво та корисно провели сьогоднішній день. Адже у нас була справжня лабораторія. На уроці образотворчого мистецтва учні малювали в одноразовому посуді на соді, український прапор. Цікаво, незвичайно, захоплююче пройшов STEM. Усі отримали море задоволення.
Світлана Парамзіна провела презентаційний урок трудового навчання «STEM-моделювання з використанням 3D ручки». Учениці 8-А, 8-Б та 8-Г класів на уроці реалізовували свої задуми в 3D просторі, що сприяло формуванню у здобувачів освіти стійкого інтересу до науково-технічної творчості, нових технологій, STEM-компетентностей, а також удосконалювали свої навички малювання 3D ручкою по трафарету.
Лариса Кукса провела у 5-Є STEM-урок на тему «Розробка емблеми в Canva «Я обираю STEM». Під час уроку діти проявили креативність, фантазію, творчість та винахідливість у створенні власної емблеми. Ознайомились з поняттям емблеми та її роллю у STEM-освіті. Вивчили основні принципи дизайну емблем. Оволоділи базовими навичками роботи з онлайн-сервісом Canva. Розробили власну емблему класу та ліцею. Робота в Canva допомогла їм розкрити свої таланти та навички в дизайні, а також виразити свої ідеї через видимі засоби.
Урок геометрії був пізнавальним для учнів 8-А класу, які цікавляться наукою та технологіями. Здобувачі освіти досліджували, як можна поєднати знання у житті, використовуючи комп'ютерні програми або інтерактивні вправи.Учням вдало дослідити застосування геометрії в різних сферах життя людини: архітектурі, дизайні, мистецтві тощо. Урок не тільки дозволив поглибити свої знання в галузі геометрії та інформатики, але й наявно показати, як математика та технології можуть бути застосовані на практиці.
Для учнів 8 класу Оксана Самсонюк провела елемент STEM-уроку. Ознайомились з технологічним процесом проєкту "Матчворк" ( виготовлення виробів з сірників). Сірники - найбільш доступний і в той же час досить простий виробний матеріал, який відкриває необмежені можливості для дозвілля і творчості. З них можна створювати просто неймовірні речі.
Ліпач Світлана провела урок геометрії в 9-В класі на тему «Геометричні перетворення». Сьогодні на уроці в центрі уваги знаходилися практичні завдання для дев'ятикласників, де учні вчилися знаходити шляхи вирішення не в теорії, а шляхом самостійних спроб. Надзвичайно корисною для повторення вивченого матеріалу з геометрії була технологія «SMESH- BOOKКING». Адже учні змогли не лише творчо підійти до виготовлення блокноту без правил, а й виготовити його за особистим рішенням та творчим бажанням. Цінним було те, що діти були самостійними, приймали власні рішення та брали за них відповідальність.