STEM-тиждень "Наука навколо нас!"
У Вінницькому ліцеї N20 розпочався STEM-тиждень "Наука навколо нас!"
У цікавій формі було проведено презентаційний урок з Я пізнаю світ у 3-Б класі "Дихальна система людини. Створення моделі легенів людини ". Під час уроку учні не тільки дізналися про дихальну систему людини, а й створили модель, що дає загальне уявлення про будову органів дихання.
Учні 4-Б переконані, що всі люди є невід'ємною складовою Землі. Саме тому важливо жити в гармонії з природою, щоб бути здоровим. На екскурсії до компанії ТМ "ЕКОЛІЯ" учні та педагоги мали змогу не лише дізнатись про початок виробництва та побачити етапи виготовлення олійних продуктів, а й говорити про важливість здоров'я та здорового харчування. Дізнались про рослини, з яких готували олію ще наші предки. Виготовили справжні корисні марципани та пили смачний напій "Комбуча", виготовлений симбіозом грибів та бактерій.
Здобувачі освіти 4-Б класу зі Світланою Шевченко на STEM-уроці англійської мови “Nuts and Bolts: Magic Clocks” вивчили абревіатуру STEM ( Science, Technology, Engineering, Maths), вчилися називати час за механічним годинником, практикували діалоги “What is the time?”. Учні та учениці виготовили власну модель годинника із рухомими стрілками, використавши гайки та гвинтики.
Наталія Станкевич підготувала для учнів 5-Д урок розвитку мовлення з елементами STEAM "Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів". Епіграфом до уроку стали слова легенди української поезії Ліни Костенко:
Пишіть листи і надсилайте вчасно,
коли їх ждуть далекі адресати,
коли є час, коли немає часу,
і коли навіть ні про що писати.
Учні дізналися, що називають листом та листуванням, пригадали лексичне значення слів "адресат" і "адресант". Познайомилися з державним сервісом України, який забезпечує листування, перекази, відправлення. Школярі розповіли про професії, які забезпечують функціонування пошти. Дізналися, що таке марка, як відбувається її погашення. З'ясували, які є правила листування, оформлення конверта, яка структура листа. Також учні мали можливість самостійно виготовити конверти та оздобити їх. Урок пройшов весело, креативно та продуктивно.