Педагогічна рада на тему «Штучний інтелект в освіті: віртуальний асистент сучасного вчителя НУШ».
Сьогодні не вщухають дискусії навколо великого стрибка людства у невідоме-ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ.
«Штучний інтелект», що ми знаємо про нього?
Чи зможе він допомогти людству чи, навпаки, зробить його вразливим? Чи потрібний він педагогам? Чи принесе він користь в освітній процес?
26 березня 2024 р. у ліцеї відбулася педагогічна рада у сучасному форматі на тему «Штучний інтелект в освіті: віртуальний асистент сучасного вчителя НУШ».
На педагогічній раді виступила заступник директора Ліпач Світлана, яка ознайомила педагогічний колектив з базовим функціоналом середовищ ШІ та напрямами їх застосування, можливостями штучного інтелекту, перевагами та недоліками.
Під час практично-інтерактивного модулю присутні мали гарну можливість поринути в світ технологій, які кожен день навколо нас змінюють світ, отримати знання, навички та досвід використання сервісів штучного інтелекту для здійснення освітньої діяльності.
Своїм досвідом ділилися:
директор закладу Слушний Олег та заступник директора Загородня Оксана: ексклюзивні поради та інсайти на тему «ШІсть способів вчителю отримати помічника: чат-бот поспішає на допомогу». Розглянули, як звільнитися від багатьох рутинних завдань за допомогою віртуального асистента ШІ.
вчитель географії Шаповал Ярослав та вчитель початкових класів Компанець Олена спробували розібратися який інтерфейс буде кращим для освітян? Як же штучний інтелект може допомагати педагогу при підготовці до уроку?
вчителі інформатики Кукса Лариса, Нечипорук Євгеній та Березовська Альона шукали відповідь на запитання «Яка роль вчителя в епоху ШІ», навчилися правильно використовувати ChatGPT, як правильно та якісно створювати prompts для ШІ, генерували презентації та зображення, оживляли фото за допомогою ШІ.
вчитель інформатики та математики Юрченко Наталя та вчитель математики Саранчук Віта продемонстрували учителям, як за допомогою технологій штучного інтелекту можна створити презентації на будь-яку тематику. Педагоги поринули у казковий світ, створювали казки за допомогою штучного інтелекту.
вчитель інформатики Мамчур Алла та вчитель математики Братко Владіслав поділилися з вчителями ідеями та порадами використання штучного інтелекту у навчальному процесі.
вчитель інформатики Наконечний Олег та вчитель фізики Наконечна Ярослава представили учителям можливості використання застосунку Canva, акцентуючи на тому, як засоби штучного інтелекту можуть допомогти у створенні зображень. Присутні створювали грамоти, подяки та сертифікати для учасників освітнього процесу в інтернет-ресурсі Canva
вчителі інформатики та технологій Парамзіна Світлана та вчитель технологій Самсонюк Оксана вчили педагогів правильно та безпечно використовувати технології штучного інтелекту, як в освітньому процесі, так і у повсякденному житті.
психологиня закладу Дремко Ірина нагадала присутнім наскільки важливе ментальне здоров'я для кожного. На практиці показала, як віртуальний асистент ШІ допоможе долати тривожний стан
Штучний інтелект назавжди змінив освіту в усьому світі, про це говорять педагоги, науковці та інші експерти. Цікаво було почути думки з данного питання учасників освітнього процесу.
Під час дискусійної панелі "Чи здатний ШІ замінити вчителя на уроці?" відповідь на це питання шукали:
Смішний Роман-представник батьківського комітету закладу,
Вишневська Галина- студентка 4 курсу ВДПУ ім. М. Коцюбинського, спеціальності "Професійна освіта" (Цифрові технології),
Шаповал Ярослав-вчитель географії закладу,
Кушнір Анна-учениця 9-В класу, Президент закладу,
Смертюк Анна-учениця 10-А класу, представник Ради старшокласників.
Запрошені гості були відкритими до дискусії , висловили свою думку, щодо питання "Чи здатний ШІ замінити вчителя на уроці?", зважили всі «за» та «проти», обмінялися думками та досвідом з дуже актуальної теми.
На завершення підвели підсумки і дійшли висновку, що штучний інтелект ніколи не зможе замінити вчителя.
Проте, потрібно пам’ятати, що вчителя може замінити не ШІ, а людина, яка вміє з ним працювати!
Захід пройшов у продуктивній атмосфері. Всі учасники зазначили цікаву тематику педагогічної ради, її актуальність, поділились власним досвідом застосування штучного інтелекту у своїй практичній діяльності.