Інженерний тиждень - запали свою креативність!!!

#stem_spring_2025

#інженернийтиждень

#томущоцікаво

⚙️Насправді сьогодні інженерний день пройшов цікаво, пізнавально й натхненно!

У 1-Б класі вдалось реалізувати декілька рішень одночасно. Ганна Кльофас розповіла учням про ігрові автомати та залежність від них. Діти із захопленням доходили висновку, чому така залежність виникає, що є причиною. Учні виготовили один елемент іграшкового боксу «хапалку». До дня космонавтики, 12 квітня, виготовили рухому модель ракети. Інтелектики розфарбовували ракети за власним задумом та вподобанням. А коли щей спробували запустити - утворились справжні перегони рекет! Завершили інженерний тиждень у 1-Б класі створенням звичайної, але цікавої палички Lollipop. Гра, яку діти придумали раніше, ніж дорослі мило. Ліцеїсти раділи, що так багато бульбашок одночасно можна створити не тільки за допомогою генератора, а й з підручних матеріалів.

Учні 1-В класу відчули себе справжніми інженерами. Готуючись до Дня космонавтики, діти разом з Ларисою Вовк змайстрували модель ракети, щоб здійснити уявну і захоплюючу подорож в космічні простори. Виготовлення ракети викликав у дітей інтерес до космічного простору, розширив уявлення про професію льотчика - космонавта, виховав повагу до професії, розвив уяву, фантазію.

Маленькі дослідники 2-Г класу поринули у дивовижний світ науки разом з Сиротіною Ольгою! На кейс-уроці «Повітря, яке нас оточує» діти шукали відповіді на надзвичайно цікаві запитання:

💭 Чому небо блакитне?

👀 Чи можна побачити повітря?

⚖ Чи має воно вагу?

🌥 Що таке хмари і які вони бувають?

Діти не просто слухали – спостерігали, експериментували, робили висновки!

А ще виготовили власноруч іграшку для дихальної вправи – поєднали творчість і користь!

Учні 2-Д класу були справжніми інженерами на уроці з Тетяною Олексіївною. Готуючись до Дня космонавтики, змайстрували модель ракети , щоб здійснити уявну і захоплюючу подорож в космічні простори.

Гусак Тетяна ознайомила учнів з основними принципами інженерії, конструюючи власну механічну хапалку. Використовуючи прості матеріали інтелектики 3-Б класу навчилися проектувати, складати та тестувати свій пристрій для захоплення невеликих предметів. Урок сприяв розвитку навичок вирішення проблем, критичного мислення та командної роботи, демонструючи практичне застосування інженерних концепцій у веселій та інтерактивній формі.

У 5-Б класі Оксана Самсонюк провела урок «Технологій» на тему «Сервірування столу. Види сервіровок столу. Дослідження властивостей паперових серветок при контакті з водою». Учні дізналися для чого потрібно сервірувати стіл та про різновиди сервіровок столу, а також проявили логічне та інженерне мислення аналізуючи властивості паперових серветок. Самостійно розробили дизайн на серветках та практично перевірили, що відбувається з серветкою при контакті з водою. Учні активно працювали, проявляючи винахідливість. У процесі навчання розвивали інженерне мислення-вчилися проектувати, аналізувати та знаходити правильні рішення.

На уроці інтегрованого курсу «Мистецтво», під час вивчення теми «Цифрове мистецтво» учні 7-А класу з Зоєю Рафалюк дізналися про види графічного дизайну та принципи композиції, ознайомилися з 3D-моделюванням у TinkerCAD. Учні активно працювали, проявили креативність, створили дизайн власної аватарки у програмі Avatar Maker, навчилися створювати прості 3D-моделі. У процесі навчання розвивали інженерне мислення -вчилися проектувати, аналізувати просторові форми, працювати з візуальними структурами та шукати ефективні цифрові рішення.

Босенко Ольга з учнями 8-Г класу на уроці геометрії розглядали рівновеликі многокутники із застосуванням танграма і математичні софізми.

Світлана Місяць провела урок на тему «Загальні риси клімату Євразії. Кліматотвірні чинники». Учні визначали вплив кліматотвірних чинників на особливості формування клімату Євразії та складали схему.

Використовуючи свою уяву та інженерні навички, учні 11-А класу разом з Ларисою Куксою створювали власні моделі Сонячної системи під час захопливого уроку астрономії. Учні з ентузіазмом формували з різних матеріалів планети, розфарбовували їх, враховуючи особливості кожної, та розміщували на темному тлі, що імітувало космічний простір, оточене сяйвом саморобних зірок. Цей практичний урок не лише поглибив їхні знання про космос, але й розвинув творче мислення та вміння працювати руками, наочно демонструючи зв'язок між наукою та інженерією.

🫶 Інженерний тиждень подарував нам п’ять днів вибухових ідей, технічних знахідок і натхнення! 🤩Кожен день був незабутнім, насичений не лише дослідженнями, а й щирим захопленням очей наших учнів. Діти вразили своєю допитливістю, креативом і сміливістю втілювати найсміливіші інженерні ідеї. 📤Саме завдяки #ІнженернийТиждень діти ще більше повірили у власні сили. Тому ми не зупиняємося, а продовжуємо мріяти, творити, досліджувати!

Accessibility menu
Contrast settings
Rozmiar czcionki
Letter spacing
Line height
Obrazki
Font
Reset the settings