
Інженерний тиждень - занурюйся у світ інновацій!!!
Сьогодні, як ніколи, у закладі відчувався командний дух, натхнення, ентузіазм здобувачів освіти, адже за кожною реалізованою ідеєю відчувалося, як діти ще більше повірили у власні сили!
Лариса Редчук та ліцеїсти 1-Б класу напередодні Дня банана створювали «Funny bananas» та говорили про історію виникнення, традиції, звичаї, дрес-код та кулінарні експерименти смачного та незвичного свята, яке нагадує нам про важливість правильного харчування та здорового способу життя. Бажаємо всім насолоди від улюбленого фрукта та солодкого настрою.
Вивчати щось нове завжди цікаво, особливо якщо це те що нам необхідно в житті.Так, сьогодні учні 2 - В класу, вивчаючи тему «Повітря. Властивості повітря», провели цікавий та пізнавальний урок. Протягом уроку досліджували повітря та дізналися, що повітря має вагу, є скрізь, рухається, безбарвне та має свій склад. Учні переконалися що, навіть для створення мильних бульбашок потрібне повітря і практично змогли переконатися, виготовивши власноруч lollipop - паличку для бульбашок.
Також учні 3-Г класу разом з класним керівником Іриною Головнею побували у веселковому світі мильних бульбашок. Діти дізнались про секретні засоби для створення бульбашок. Змагались хто створить найбільшу хмаринку бульбашок. Було весело і цікаво.
А учні 3-Б класу дослідили історію виникнення мильних бульок та дізналися, які таємниці вони приховують. Виготивили власноруч Lollipop-паличку і створили диво-бульбашки.
Леся Попова провела урок інформатики у 3-В класі «Рятувальний гелікоптер: від моделювання до програмування». На уроці учні розширили свої знання про зміну клімату, його вплив на збільшення кількості лісових пожеж, та сучасні технології їх гасіння, зокрема застосування рятувальних гелікоптерів. Розвивали інженерне мислення та конструкторські навички через створення моделі рятувального гелікоптера з підручних матеріалів та конструктора LEGO Education Spike. Формували екологічну свідомість і відповідальне ставлення до довкілля, розуміння важливості технологій у рятувальних операціях.
У 6-Г класі було проведено урок «Військове мистецтво давніх римлян». Урок показав передові винаходи римської армії від її початку до v ст., оснащення озброєння, інженерні фортифікації, осадні споруди і винаходи. Все це зробило римську армію непереможною цілі століття. Учні отримали також математичні завдання, інтелектуальні запитання для покращення засвоєння матеріалу.
Усі ми знаємо, що практика – це найкращий спосіб навчати! Сьогодні на уроці хімії учні 7-Б класу разом з учителькою Людмилою Сольською досліджували, які способи очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах, а головне - вони самостійно виготовили вугільний фільтр, використовуючи доступні матеріали. Діти спостерігали, як вода очищується, ділилися враженнями та працювали в команді. Задоволені, зацікавлені й вражені результатами – вони побачили, наскільки ефективними можуть бути прості фільтраційні технології!
Олег Рознюк провів урок фізики у 8- В класі «Створення моделей для демонстрації роботи і потужності електричного струму». На уроці учні створювали діючі моделі електричних кіл і досліджували їх. Виконавши відповідні вимірювання, застосовували формулу обчислень роботи і потужності електричного струму. Отримали навички застосування отриманих знань в побуті.
Конструюємо, моделюємо, генеруємо ідеї далі!