
Інженерний тиждень - перетворюй ідеї на рішення!!!
Завдяки Інженерному тижню учні мали змогу сьогодні реалізувати надзвичайні інженерні ідеї, попрацювати в командах, мислити критично і креативно.
Діти часто обирають друзів для заспокоєння та зняття тривожності. Але виготовлений самостійно спільник стає найкращим варіантом, який живе у кишені. Учні 1-Б класу з захватом виготовили своїх власних спільників не тільки для себе, а й для рідних. Діти здивовані, що зуміли проявити свою фантазію і створити чудові фігурки за допомогою таких простих матеріалів!
Учні 2 – В класу вивчаючи тему « Рух і час» спробували самостійно створити рухому іграшку «Гвинтокрил». Діти із захопленням взяли участь у творчому процесі. Усі успішно завершили свої роботи. Поробки вийшли яскравими, оригінальними, кожна — зі своєю "родзинкою". Учні познайомилися з принципами аеродинаміки, обертання гвинтів . Заняття пройшло цікаво та пізнавально. Діти виявили активність, творчість і бажання працювати руками.
Учні 3-Д класу виготовили спільника за схемою. Учні вчилися читати схеми і виготовляти за ними фігури. Спільники знайшли нові домівки у дітей: оселилися у пеналах, портфелях, стали брелоками до телефонів, рюкзаків, пеналів.
Світлана Парамзіна провела урок трудового навчанні в 8-В класі «Захист проєктів «Проєктування та виготовлення текстильних пазлів»». Проєктуючи свої вироби учениці розвивали просторову уяву, логічне та інженерне мислення, аналізували та порівнювали свій задум із готовим виробом, виконували екологічну та економічну оцінку проєктів.
Людмила Рознюк провела урок геометрії у 8- В класі «Виготовлення 3Д моделі геометричних фігур. Площа паралелограма» Учні презентували власноруч виготовлені фігури, розповіли цікаві наукові та історичні факти про свої поробки. Здійснивши відповідні виміри, вчились практично застосовувати формулу обчислення площі паралелограма. Учні 9-Д класу продемонстрували техніку орігамі, як виготовити з паперу геометричні фігури: піраміду , куб. Цікавим було знайомство з «Платоновими тілами».
Ярослава Наконечна провела урок-презентацію з фізики у 10-А класі Принцип дії теплових двигунів. Холодильні машини. Створення моделі повітряної кулі”. Діти презентували вироблені власноруч найпростіші приклади теплового двигуна, парової машини та повітряної кулі. А також продемонстрували їх роботу на наглядному прикладі. Майбутнє за талановитими учнями, де практика перевершує теорію.
Усі ідеї, які сьогодні були реалізовані, були не просто цікавими — вони надихали, дивували, мотивували дітей!
Далі цікавіше!